Hakon Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 - Langt mer spesiell enn noen BMW eller Mercedes. - 4,7 liters V8 - Ikke fra italia - Dreiemoment som buss-motor - veier i underkant av 1200 kg - 6-trinns manuell girkasse - en " drag coefficient" på 0.3 (iflg Wikipedia i alle fall)
2mMy Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 ja så det gitt men men da er vi hvertfall enige om det
Hakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Hmm... Det gikk veldig fort... skulle kanskje holdt litt tilbake. Dere er imidlertid ikke helt i mål........
Hakon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Det er aldeles korrekt. Vanvittig maskin. Både han og jeg skulle til Bygdøy såjeg fikk studert den i drøye 10 min mens jeg lå bak. Vanvittig maskin, men også vanvittig at den var registrert på norske skilter. Fargen var sort (med grønn R) for de som lurer. Fantastisk bil rett og slett...
EirikL Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Tror det er Idar Vollvik sin nye du har sett. Er vel ingen andre nordmenn som har kjøpt CCXR?
Hakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Ikke Idar (Harry) Vollvik sin. Denne var registrert på en helt annen person.
Torbjørn E39 Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Dere skulle fått tatt et bilde "on the road" da vettu, vært litt kult å sett.
Hakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Det hadde det utvilsomt. Kunne sendt inn til CAR magazine og fått det på trykk. Jeg hadde dessverre ikke noe adekvat kamera i arms rekkevidde så det ble ikke noe bilde. Fikk hørt han dra på i festningstunnellen. Ingen dum lyd i beistet.
Hakon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Det hadde det utvilsomt. Kunne sendt inn til CAR magazine og fått det på trykk. Jeg hadde dessverre ikke noe adekvat kamera i arms rekkevidde så det ble ikke noe bilde. Fikk hørt han dra på i festningstunnellen. Ingen dum lyd i beistet.
E28 TURBO Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Tror kanskje Vidar Strand hadde hengt på fra 150 og oppover lenge... På tørr asfalt da. Men den er jo ikke standard da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå