Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Olje påfylling

yeah 5 poeng til deg :lol:

Husker det var en salgsannonse her på bimmers. der en solgte en 328 me m50 toppdeksel på.

det værste var at folk her på forumet klarte å lure han til at det var en 325. han hadde kjøpt motoren av gs bildeler vis jeg ikke husker helt feil. :oops:

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jaha?

men hvorfor batteriet framme?

edit: det har vært en 4er ja :-P

mm skal flytte det bak idag var planen, har skaffet den modulen som skal stå der batterie er nå.

Skrevet

topplokket du tenker på ?

328 har i plast og har 1 kontakt til coler som går rundt på eksos sia.

m50325 har samme som du har på 320n

Skrevet

Jupp, husker den tråden ja. Selger fikk mye pepper, men stakkarn sa jo bare det han var blitt fortalt. Syntes litt synd i han, for han visste jo ikke hva som var forskjell heller, så han godtok vel at det var en 325 ja :?

Skrevet
Jupp, husker den tråden ja. Selger fikk mye pepper, men stakkarn sa jo bare det han var blitt fortalt. Syntes litt synd i han, for han visste jo ikke hva som var forskjell heller, så han godtok vel at det var en 325 ja :?

ja tror faktisk det ble til at han solgte den som 325 :roll:

og da ble den sikkert endel billigere. så var synd det derre.

Skrevet

Fått jobbet litt med bilen idag å. idag har jeg hatt en lengre kjøretur med bilen. og funnet ut at det må være luft i clutchen. det kan nok stemme godt siden stempelet datt ut når motoren ikke sto i.

men ellers har jeg flyttet batteriet bak, og montert litt i motorrommet 8)

DSC00185.jpg

- Satt inn denne her. som følgte med motoren

så ble det slik bak

-DSC00187.jpg

Jeg hadde ikke den riktige boxen som batteriet skal stå i, så jeg måtte modde den med vinkelkuttere, var så ivrig så det rakk jeg ikke ta bilde av men ble bra :lol:

DSC00186.jpg

overblikk :P

DSC00184.jpg

ellers har jeg fikset trunken, og tatt av dørtrekkene for å bytte låser

8)

Skrevet
begynner jo å hjelpe nå :-P

fant ikke grillen på jobb, men skal høre med vaktmesteren ;-) hehe...

Ja blir bra nå.

Yees høres bra ut ;)

Skrevet

Fikk jobbet litt igår å. så nå er bilen kjørbar, kjørte den endel igår , og kjører den te jobb osv idag. eneste er at jeg tror jeg må bytte termostaten. bilen har god varme i varmeapparatet. men termostaten slipper så forbanna seint. kan kjøre 30 min og slangen inn på radiatoren er kalt, mens den øverste er varm.

så får kjøre te bmw å kjøpe en ny en idag.

eller har jeg hatt problemer at den ikke ville holde på olja, så fikk fikset det igår.

DSC00188.jpg

olja kommer ut bak her en plass :lol:

DSC00191.jpg

DSC00190.jpg

DSC00189.jpg

Tok av dynamo

skrudd av hele hele sjiten

da ble det slik

DSC00192.jpg

og som dere ser.

ingen pakning

DSC00193.jpg

Så satt i ny pakning som dere ser på bildet.

DSC00194.jpg

Og Yes så da funger det igjen ingen lekasje.

Skrevet

Da har jeg egentlig bare et problem igjen LMM fungerer ikke, noen som har en LMM kontakt te salgs? prøvde med en kontakt fra 7 serie, men fargene på kablene var ikke like. så ikke lett å få det til å fungere 100%

Skrevet

etter jeg byttet vanosen så har ikke bilen gått likegodt. så hadde hjelp til å gå over registeret igår. og viste set at det sto en ikke 100% fikk stilt det, og bilen flytter seg no jææææævli

Skrevet
så bilen begyner og bli bra nå da :wink: fått ny LMM enda da?

ja er bra nå. nei Lmm'n ser ut til å fungere.

nå vet jeg ikke hvordan det skal være på 328 men på 320n så datt den iallefall ned på turtallet, noe den ikke gjør her. men den sviver som en klokke og går fryktelig bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...