Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

må skryte av at det går ikke lang tid fra du finner en feil og fikser det ;) Jeg er mer av den slappe typen:P Den begynner og bli strøken nå. Gå får hellrot vist du skal lakke den. :P

Skrevet
det høres bra ut :wink: fått bestilt meg ny LMM selv nå så da håper jeg bilen blir litt bedre en den var :wink:

HVorfor kjøpte du ny ? :o selge den gamle ? jeg trenger bare en trenger ikke fungere

Skrevet
må skryte av at det går ikke lang tid fra du finner en feil og fikser det ;) Jeg er mer av den slappe typen:P Den begynner og bli strøken nå. Gå får hellrot vist du skal lakke den. :P

Ja får se hvilken farge det blir, har ikke bestemtmeg enda

hater når det ikke fungere som det skal. nå har jeg fått problemer igjen med at det blir så trykk i systemet, så er redd for det har oppstått en ny lekasje en plass. så sitter bare å vente på å komme meg hjem å skru :P

Skrevet
det høres bra ut :wink: fått bestilt meg ny LMM selv nå så da håper jeg bilen blir litt bedre en den var :wink:

HVorfor kjøpte du ny ? :o selge den gamle ? jeg trenger bare en trenger ikke fungere

bilen ville ikke gå på tomgang med den en gang, så da ble det ny. vis du vil så skal du få kjøpe den ja :wink:

Skrevet

bilen ville ikke gå på tomgang med den en gang, så da ble det ny. vis du vil så skal du få kjøpe den ja :wink:

200 ? Trenger bare en som lufta kan gå igjennom :lol:

Skrevet

hehe skal gå greit det :wink: jeg har ikke brukt for den så da sender jeg PM da jeg har fått den nye og den gamle kan sendes :wink:

Skrevet
Ville smettet føler i Alurør og montert filter...

Har det jeg :D

går det å ja . men mer stress en jeg gidder :lol:

Skrevet

hehe skal gå greit det :wink: jeg har ikke brukt for den så da sender jeg PM da jeg har fått den nye og den gamle kan sendes :wink:

tåppers

Skrevet

Problemet med min er at den bruker/lekker litt vann når den blir varm men det er bare av og til. Av og til mye vann og andre ganger lite. Den har lekt litt får den ene radiator slangen men det har den slutta med :S Noen tips til og fikse eller finne ut av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...