Dirty Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Problemet med min er at den bruker/lekker litt vann når den blir varm men det er bare av og til. Av og til mye vann og andre ganger lite. Den har lekt litt får den ene radiator slangen men det har den slutta med :S Noen tips til og fikse eller finne ut av dette? samme problemet som min, vannet forsvinner men kan ikke se at det lekker no. var samme problemet med 320n og så vet at det ikke er motoren som drikker. kjørte en radiator tett på min igår. siden det er blaut bak fører setet, og da vil jeg tro den lekker i varmeapparetet. er det blaut bak ditt fører sete? under gulvteppet vis ikke kan du tappe all veske på sette lufttrykk på, og høre om det lekker
Spinx Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Har ikke sjekket men det kan jeg jo fort gjøre;) Jeg har også luftet den men uten tegn til hjelp. Burde jeg prøve med radiator tett eller kanel først? Eller bare gå rett på lufttrykk? Takker for svar
Dirty Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 er vel 2 dager siden je gprøvde meg på en radiator tett. og vannet er der enna. så for meg hjalp det iallefall
Spinx Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Ja ok idag fylte jeg på radiator tett så får se hvordan det går videre. Men er ikke blaut bak setet.
bjerkis Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 hei du nevnte tidligere at en av slangene på radiatoren din var kald og den andre var varm. jeg hadde det samme problemet. men motorn min kunne gå varm av og til. den lak også vann når den ble varm. jeg måtte bytte vannpumpa for skovelen inne i den var løsnet og så skiftet jeg termostathuset og paktningen. var der lekasjen kom på varm motor.
Dirty Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 hei du nevnte tidligere at en av slangene på radiatoren din var kald og den andre var varm. jeg hadde det samme problemet. men motorn min kunne gå varm av og til. den lak også vann når den ble varm. jeg måtte bytte vannpumpa for skovelen inne i den var løsnet og så skiftet jeg termostathuset og paktningen. var der lekasjen kom på varm motor. er vanlig det ja på e36 at vannpuma stryker med bilen min holdt seg fram og tilbake te rudskogen uten noen problemer. + masse kjøring i mandal. så vil se at bygge er velykket
Dirty Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 JOda er litt siden jeg har oppdatert noe her. men igår begynte vi å sveise inn nye fester til bakstillingen. dette er jo en svakhet på tidlige bmw'er , Kjipt ja men det måtte gjøres. er snart ferdig med å montere alt igjen, sitter bare å venter på klokka skal slå slage 3, slik at jeg kan kjøre hjem å skru. her er noe bilder under sveising av nye fester. skulle hatt de orginale forsterkningene fra BMW. men må ha bil å kjøre med. så vi laget noen forsterkninger selv. satser på de gjør samme nytten, forsterkningene til bmw er jo bare noen plater. så tror nok det skal gå greit. Byttet også alt av olje på bilen Diff olje motor olje Girkasse olje Servo olje Går egentlig bare å vente på svar fra lakkerer nå. valse utstyr er skaffet. så er klar for noen ville kantfelger etter lakkering
buchern456 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 hei var det mye jobb og sveise feste..? har samma problemet på min. feste til traversen har ryki.? har m3 forserknings plater ligenes.
Dirty Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 hehe jau blir saker nå Nei litt arbeid er det. må ned med bakstillingen osv. men det går fort.
carlhaakon Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 går virkelig unna det meste du gjør gitt, er liksom ikke noe som stopper deg når det er noe galt. stå på i vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå