Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sperre på bilen kommer. men TTT ( Ting tar tid) :P

Skal hjem å fikse brekkbandene idag. er dritt lei av å høre på skrapelyd baki. høres ut som en volvo som kommer eller en løen sierra

• 2 weeks later...
Skrevet

jauja . igår måtte vi fikse en olje lekasje. det røk nå nazi, olje ned på grenrørene er ikke bra

men vi tettet lekasjen. men var i konsmo idag å hentet nytt topplokk. siden mitt var sprekt.

noen bilder.

DSC00106-1.jpg

DSC00107.jpg

DSC00108-1.jpg

DSC00109.jpg

DSC00110.jpg

DSC00111.jpg

DSC00207.jpg

fant ikke ut hvorfor det røk så her. det ble bare sånn. men oljelekasje var det iallefall ikke. for den var fikset :P

DSC00139.jpg

Skrevet
går vel ikke dårlig da? skulle nesten testa den mot min da siden vi har samme motor og innsug :wink:

går bra nå ja.

det skulle vi hehe..

testet mot en e46 328, eide den lett rett å slett :lol:

Skrevet
går vel ikke dårlig da? skulle nesten testa den mot min da siden vi har samme motor og innsug :wink:

går bra nå ja.

det skulle vi hehe..

hehe får ta det en gang da vett, jeg har ikke chip så du tar vel meg muligens? jeg har bare 325 diff så den akser litt bedre, grenrør, efektanlegg, dobbelvanos, M50 innsug og litt små ting :wink:

men spinner fælt får det :D

Skrevet

går bra nå ja.

det skulle vi hehe..

hehe får ta det en gang da vett, jeg har ikke chip så du tar vel meg muligens? jeg har bare 325 diff så den akser litt bedre, grenrør, efektanlegg, dobbelvanos, M50 innsug og litt små ting :wink:

men spinner fælt får det :D

har 325 diff selv

hvorfor har du gidda å montere dobbel vanos ? dobbel vanos kom vel ikke før e46

kjøp chip av meg ;)

Skrevet
E36 kom da ikke med dobbel vanos ? er e46 motor du har i da`?

nei 1000.- inkl frakt

hmm motoren er 97 model så er ikke E46 men han jeg kjøpte den av påsto det var dobbel vanos

3spkcpiy9asfy9x1czh0.jpg

okei da skal jeg tenke på det med chipen så får du PM etter hvert :wink: åssen er det og motere chip og hva mer trenger man?

Skrevet
E36 kom da ikke med dobbel vanos ? er e46 motor du har i da`?

nei 1000.- inkl frakt

hmm motoren er 97 model så er ikke E46 men han jeg kjøpte den av påsto det var dobbel vanos

3spkcpiy9asfy9x1czh0.jpg

okei da skal jeg tenke på det med chipen så får du PM etter hvert :wink: åssen er det og motere chip og hva mer trenger man?

det er ikke dobbel vanos :lol:

å montere chip er lett. drar bare ut den gamle og setter i den nye tar max 5 min fra man tar opp panseret og begynner å skru ut ecu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...