carlhaakon Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 hva er de tinga oppafor dysene da åja men da skal vi se om jeg ikke kjøper chip av deg
Dirty Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 vanosen er den klumpen. de kablene er kablene til coilene
Dirty Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 ja på lørdag var vi en hel hau med biler som var rundt å herjet. tømte 1.5 sett med dekk. var morro, mye røyk og mye sladding. liten film på dagen før vi ventet på at det skulle bli mørkt liten fim , ikke store greian. http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... V00005.flv
carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 du bruker i vertfall bilen din sikkelig da
Dirty Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Haha, du høre bare christer i bakgrunen haha ja sånn var han hele kvelden
Dirty Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 du bruker i vertfall bilen din sikkelig da ja den skal jo brukes. forresten så skal den lakkes. nå . tror det blir en blå farge. avus eller maruritz får se hva jeg velger
carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 du bruker i vertfall bilen din sikkelig da ja den skal jo brukes. forresten så skal den lakkes. nå . tror det blir en blå farge. avus eller maruritz får se hva jeg velger det er en pen farge men dritt og lakere i en anna farge da? da må du vel ta ut motor og diverse?
Dirty Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 du bruker i vertfall bilen din sikkelig da ja den skal jo brukes. forresten så skal den lakkes. nå . tror det blir en blå farge. avus eller maruritz får se hva jeg velger det er en pen farge men dritt og lakere i en anna farge da? da må du vel ta ut motor og diverse? neida tar ikke ut motor. dekker den bare til , går fint det
carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 du bruker i vertfall bilen din sikkelig da ja den skal jo brukes. forresten så skal den lakkes. nå . tror det blir en blå farge. avus eller maruritz får se hva jeg velger det er en pen farge men dritt og lakere i en anna farge da? da må du vel ta ut motor og diverse? neida tar ikke ut motor. dekker den bare til , går fint det okei skjønner da blir det vel bra etter vert
lunde Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Må bare få hivd på ann ei sperre så er det ikke lenge, så ligger du og loggrer like mye som ole andreas Edit: Er det ikke thomas foran deg aa?
Dirty Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 thomas forran meg ja. diffen låser som bare det når olje blir varm så vi spant som bare faen på lørdag. skummelt at den låser begynner vel å bli slarken men den er vel 50 bakdekk gammel siden jeg fikk den for 9 måneder siden
Dirty Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 hva med estoril fra e46 da? hmm ja mulig. er jo en fin farge det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå