Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Scorpion eksos er kjøpt inn. og alle rutene er sota. ble bra. eneste er at sotefilmen har problemer med å tørke. oppe i gjørnene. og når vinduet går opp å ned :( når man åpner døra. så ja sier det seg selv. så må finne på noe lurt der.

du må ta blank negle-lakk på toppen,d pleie å funka 8)

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Scorpion eksos er kjøpt inn. og alle rutene er sota. ble bra. eneste er at sotefilmen har problemer med å tørke. oppe i gjørnene. og når vinduet går opp å ned :( når man åpner døra. så ja sier det seg selv. så må finne på noe lurt der.

du må ta blank negle-lakk på toppen,d pleie å funka 8)

har gjort det ;)

Skrevet

fint å kjøre med 100%

ja klart skal ha ny diff. men denne gangen blir det motorsport sperre 75% fra statene

Skrevet
fint å kjøre med 100%

ja klart skal ha ny diff. men denne gangen blir det motorsport sperre 75% fra statene

gått noe dekk da?:P

Nei har kjørt et par turer, orker ikke slite ut foringene . kjører minst mulig med den til jeg får tak i sperre.

blir kjørt te nye jobben i firmabilen + når jeg kommer hjem er det bare å få heve seg på sofaen eller bimmers. så blir ikke mye kjøring.

må også finne ut hvorfor den ryker så vær gang jeg starter den. gir seg etter et par sekunder men. ser ikke bra ut

Skrevet

joda lufter den :P

blir masse kjøring te helga.

men er så sliten etter å ha forskala osv heledagen at det er godt å bare sitte å slappe av :P

Skrevet

men er så sliten etter å ha forskala osv heledagen at det er godt å bare sitte å slappe av :P

jobbe henne nå?

Helge skaar. er på vigeland bygger leiligheter.

Skrevet

jobbe henne nå?

du har vel ikke gått noe skole får den?

ble det ikke noe IT?

• 2 weeks later...
Skrevet

jobbe henne nå?

du har vel ikke gått noe skole får den?

ble det ikke noe IT?

Ingen skole nei, trenger ikke det.

lite med IT jobber i mandal men holder på å søke rundt.

Skrevet

MEn sånn ellers har jeg kjøpt meg en ny bmw en 318i :P

med 328n så har den fått M gulvmatter og litt annet M stash.

nye traværsforinger. de var egentlig fine , men hadde noen powerflex liggende jeg måtte få brukt opp.

i helga er det litt planer.

skal bytte girkasse foringer

opphengskule

og ny hardykobling

skal også ta ut motoren fra 318 bilen og sette inn en ny motor jeg har liggende.

så litt jobben blir det, er egentlig syk så satser på jeg kommer meg i løpet av kvelden. er iallefall på bedringens vei :P

Skrevet

Hahah... godt å ha noen prosjekter. Du er hjertelig velkommen til å komme å kaste i en motor du har liggende hos meg også altså! :)

Du skal ha for at du ser lett på ting! God egenskap!

Skrevet

vært å kjørt på bane idag. det fungerte veldig bra :D

var så nervøs med en gang. men kom seg bedre etter vært. ble en del snurring kan man si :P men kom seg bra ettervært :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...