Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo takk takk.. nei er blitt påkjørt no. så ser ikke likefin ut :( men blir fikset nå i nermeste framtid.

nei blir bra med ny motor :D

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja vist alt går etterplanen er jeg klar til helgen :) men har betenelse og noe skivekolaps, i ryggen., så spørs å fort motorbytte går :P

Æsja! jeg er akkurat operert for skiveprolaps driten for 1.5 mnd siden:S har hatt det i 1.5 år og:S mn lykke til:) tøff bil foresten:)

Skrevet
såppas, hvor på bilen er det skade da?

er i fronten, men er ikke lille, sto still så ble jeg rykket på. men er kjipt da

Skrevet
ja vist alt går etterplanen er jeg klar til helgen :) men har betenelse og noe skivekolaps, i ryggen., så spørs å fort motorbytte går :P

Æsja! jeg er akkurat operert for skiveprolaps driten for 1.5 mnd siden:S har hatt det i 1.5 år og:S mn lykke til:) tøff bil foresten:)

Ai så lenge ja, har egentlig hatt kødd med ryggen selv i snart 1 år, startet med at jeg bristet noe i ryggen når jeg datt ned drappa :lol:

Skrevet

Elendige bilder, men er nå iallefall noen bilder.

motoren er tatt ut idag, men når jeg skulle sette inn den nye fant jeg ut at servopumpa og dynamoen fra 320n ikke passet på 328n ARGH

så i morgen blir jeg nødt til å lage noen nye festebraketter. men satser på motoren er i bilen i morgen.

DSC00064.jpg

DSC00061.jpg

DSC00065.jpg

DSC00066.jpg

DSC00068.jpg

DSC00070.jpg

Skrevet

satser på jeg får starter den opp i morgen iallefall, må la den svive og så bytte olja , og gjøre det er 2.3 ganger må få ut alt av spon osv etter jeg borret opp blokka

Skrevet

Regner med du har en tønne stående med olje da :lol: Ellers fungerer jo biltema sin olje greit til slikt. Når du likevel skal bytte olje et par ganger kan du jo rense motoren med diesel

Skrevet
Regner med du har en tønne stående med olje da :lol: Ellers fungerer jo biltema sin olje greit til slikt. Når du likevel skal bytte olje et par ganger kan du jo rense motoren med diesel

har noe omega rens jeg skal ha på.

betaler 30 krone for 5 L olje så blir ikke så dyrt :lol:

Skrevet

hehe :P

satt den inn idag. først hadde jeg sykt problemer med at starteren slo inn med engang jeg tok pluss polen på batteriet, når det var fikset og starterer gikk som vanlig , ville den likavell ikke starte, fant ut den ikke får bensin, får undersøke mer i morgen nå vil jeg bare slappe av med e god film hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...