Spinx Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Artig det så ut på banen Min ser jo litt lik ut bare med mye mindre maskin(føreløpig)
Dirty Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Artig det så ut på banen Min ser jo litt lik ut bare med mye mindre maskin(føreløpig) Hehe stemmer.. sånn ellers er det vinter her i sør nå. bilen setter vekk å skal gjøres klar til neste sessong Nytt panser er kjøpt inn ble carbon panser som blir lakket. Nye GT splittere er kjøp nye tåkelys J hofstad skal selge meg xenon ellers skal stolene tas ut slik at jeg kan gnikke på de i hele vinter. skal bytte bremser forran og bak nytt senkesett , hydraulisk brekk. fikse dørlåsene, fikse trunken. Motoren for muligens nye kammer ? får se, har en banebil som sluker det meste av penger for tiden. ellers var planen å lakke hele bilen. men har egentlig satt meg litt til ro med det. blir til at jeg bare fikse de skadene i lakken som er der nå. den er fin i lakken ellers så. er nok endel mer som skal gjøres. men kommer ikke på det i farta
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 skal du fikse denne også mer? jaja... er visst penger i pulver
Dirty Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 skal du fikse denne også mer? jaja...er visst penger i pulver gutten med pengene vettu
Dirty Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 haha nei .P jobber ræva av meg så her skal jeg bruke alt på meg selv
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 syntes jeg var en dårlig prioritering... men ja... er sladdebilen snart ferdig? må jo få noen bilder rett over nyttår
Dirty Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 ikke fått jobbet så mye med den i det siste. venter egentlig på motor nå. fri i morgen så blir noen timer i garasjen da
Dirty Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Viktig med litt stash, sånn ellers er planen å bytte stikkakslingene i morgen. Men for se har sakt det rimelig lenge nå. Mistet litt lysten i dette været
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 da burde du flytte til grimstad... er alltid finere vær her en hjemme
Dirty Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 hehe fint vær i dalen idag men fiksa den idag. men så røk klutsjen! faen så kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå