Dirty Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Hehe ja endelig blitt frisk. men ja blir bra dette.
Dirty Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 tja joda . nå har bilen stått tja leeenge Hehe. men var så fint vær idag. så satt inn m3 svinghjul kløtjs og trykkplate. og kassa. i morgen montere e eksos og resten av dillet. så blir det kjøring, kjenne e gleder meg nå. vært en lang vinter med skodaen
Dirty Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 joda . fikk den sammen idag. frsæt i heledag. navli morro
lloydsb Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 joda . fikk den sammen idag. frsæt i heledag. navli morro va kos og få hilse på den igjen.. 3x e36 på rekke:P ei stund siden det har vært det nå, hehe
lunde Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Bare dumt at det hva bare 2 av dem som vil sladde i rundkjøringa
///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Bare dumt at det hva bare 2 av dem som vil sladde i rundkjøringa du snurrer jo bare rundt på jobb da! hehe... var mange som så du snurra ^^
lloydsb Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Bare dumt at det hva bare 2 av dem som vil sladde i rundkjøringa du snurrer jo bare rundt på jobb da! hehe... var mange som så du snurra ^^ Faen å frekk! hehe, nytter ikke med den diffen:P men har nye dekk, eh å lovlige faktisk, hehe så gidder ikke prøve så mye heller
lloydsb Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt
Dirty Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 HEhe ja var gøy når det var flere biler uite å kjørte. ja lunde var morro i rundkjøringa. men morroa varte ikke så lenge. bensinpumpa får ikke strøm, så e full service på den nå.
///Mysild Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt merker at min er lei... den sperrer litt ^^
Dirty Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt merker at min er lei... den sperrer litt ^^ da e det bare å få bytta. har knekt 6 differ. og 2 på samme kveld etter jeg sveiste så e det bare alt annet som ryker
lunde Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt Morro i rundkjøringa ja Må bare få slengt på 325 diff lloyd, Min diff(Gamle myslid sin) sperrer som faen den, men den tåler det jo! Hørte det med bilen din, dette fikser søglis!
Dirty Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 ikke godkjent nei. gadd ikke det vi har holdt på med bilen idag i mange timer. og endelig sviver den. men dynamoen vil ikke gi fra seg no strøm. vi har byttet den. men kan se ut som den også e deffekt. så prøver med ny i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå