///Mysild Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt Morro i rundkjøringa ja Må bare få slengt på 325 diff lloyd, Min diff(Gamle myslid sin) sperrer som faen den, men den tåler det jo! Hørte det med bilen din, dette fikser søglis! er det brems på den!?
lloydsb Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 hahaha ^^åssen diff er det? helt vanlig sleden org diff.. med motsatt effekt iforhold til en sleden diff:P som bremser \ sperre litt Morro i rundkjøringa ja Må bare få slengt på 325 diff lloyd, Min diff(Gamle myslid sin) sperrer som faen den, men den tåler det jo! Hørte det med bilen din, dette fikser søglis! er det brems på den!? var ikke det , men sperra som regel... er godt til helvette nå uannz.. lunde har 328 kardang nå
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 haha... sånn kan det gå klar til helga da folkens? stiller vel med spinnedekk du kim?
SpiderPig Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Rebuildt In Peases? Er det håp for den? ble ikke taket most?
///Mysild Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Rebuildt In Peases? Er det håp for den? ble ikke taket most? joa, men alle delene blir jo plukket og montert på ny bil hehe
SpiderPig Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Kjøpe karrosseri med sekser orginalt da eller? å få det godkjent?
///Mysild Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 kim (dirtydicky) har vel så mange planer og biler å velge mellom, at sjelen til bilen er nok på veien om ikke lenge haha
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 nok biler å felge i ja. ser den nok på veien igjen
Dirty Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Hentet bilen idag,. den er totalmost. er ikke en enste del nesten som kan brukes. synd, trodde det var håp for den. motoren startet med engang det var jo iallefall godt. skal ribbe den helt nå . selge ut deler og bruke motor\gir på banebilen. så kan jeg få fræst fra meg i den. synd det ble sånn men men ser ikke så ille ut på dette bilde. er andre sida som e værst helt flat og forstillig og alt e most. alt bak også. men ja her e det et bilde .
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 mye osm kan brukes da... lister og dør på denne sia bla...
Dirty Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Ikke dør ikke skjerm ikke skjørt ikke noen vinduer ikke baklykter ikke trunk. bakfanger komplett motor med radiator og eksos e vel det eneste nesten. og masse små dill under og inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå