Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Timmy brukte jo aldri crossen selv, solgte den til en kammerat med en gang. og tror den lever enda den ?

ja er mer respons nå :)

men har fått en ulyd, høres ut som en kjedestrammer er bare på visseturtall. så sitter bare å venter på å komme meg hjem å få fikset det. Blir forbanna når det er ulyder

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe ja leste det i tråden din.

kan være vanosen og, må nesten bare prøve å å bytte forskjellige ting, for no ulyd vil jeg ikke ha ;)

Skrevet

kommer fra toppen høres det ut som.

vanos eller registerkjedestrammer tror jeg det er. skal ta av topplokket i kveld og gå overeralt , så satser jeg på jeg finner feilen

Skrevet

vil ikke tro det kommer mekanisk lyd da. + monterte nye coiler for 2 dager siden så litt tvilsomt. men at jeg har glemt å skru den ene til skikkelig, kan være at den ligger å klirrer mot toppdekselet, ser jeg ikke på som en umulig løsning. får oppdatere i kveld vis jeg finner feilen.

Skrevet

hehe tror nok bare det er en bagatell så går nok greit. går jo likegodt og sviver jo likefint.

tror ikke jeg gidder å godkjenne den rett å slett ;)

Skrevet

hehe er vel ikke store saken nei :wink:

okei, men er det mye jobb og få godkjent noe sånt da? har jo selv motor bytte så hadde jo egentlig vert greit og godkjent det med tanke på EU kontroll :wink:

Skrevet

var just på Eu kontroll med 320 maskinen i bilen. og bilen er egentlig en 318is, gikk rett igjennom det ;)

er litt stress har godkjenningspapirene på 320, men så byttet jeg jo til 328 så da ble det ikke noe av den godkjenningen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...