Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

yes byttet vanosen idag, men lyder er der enda. så har egentlig funnet ut at det er rådebank, lyden blir bare værre og værre. så er parkert i garasjen og delene er bestilt. var billig 300.-

så tar ned forstillingen i helga og ut med bunnpanna , så er det bare å bytte de, vil tro det er et par kvelden i garasjen, jaja sånt skjer.

Skrevet
yes byttet vanosen idag, men lyder er der enda. så har egentlig funnet ut at det er rådebank, lyden blir bare værre og værre. så er parkert i garasjen og delene er bestilt. var billig 300.-

så tar ned forstillingen i helga og ut med bunnpanna , så er det bare å bytte de, vil tro det er et par kvelden i garasjen, jaja sånt skjer.

Brukte du lang tid på vanosbyttet? Har kikket litt på det og virker jo som en grei jobb, og det ser ut til det er enklere å bytte dobbel vanos enn enkel..?

Skrevet

brukte ca 1 time på å skru den fra hverandre og sammen igjen og starter opp.

er enklerer med dobbel vanos , enkel vanos må du låse svinghjul og kammer. og drevet\kjedet.

jeg låste bare svinghjul så er ikke et must. men var første gang jeg gjorde det, så var lettere en en jeg hadde forventet,

Niks, kjøpte den i deler, det som er rart rådene var i toppform for 1 uke siden, så skjønner ikke hva som har skjedd

Skrevet

Var noe sånt jeg også ville tippe du brukte på det, syntes det virket rart at bmw verksted satte av hele dagen til den operasjonen på den røde m3 caben til en her inne..?

Skrevet

"rådebank, jaja da bestiller vi deler for 300kr å skrur litt" hehe..

Imponerende pågangsmot, men jeg vil tipse om å se litt mere nøye over bunndelen når du først er nede med bunnpanna..

Er rådelager utslitte, er mest sannsynlig veivlagrene det og..

Er rådelagrene utslitte, så må du måle veiva å før du bare kaster det hele sammen igjen..

Rådebank kan være en kurant sak å reparere, men kan også være ganske omfattende..

Skrevet

er bare begynnelsen på rådebank, så tror ikke noe skade har skjedd.

har kjøpt rammelager au soms kal byttes. satser på den er klar te helga!

Skrevet

håper du får vekk rådebanken da :wink: vet ikke om noen andre her som er så iverig på og skru bil :P

men med en slik holdnig klarer man det meste :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...