///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 han har ikke bedre å gjøre, derfor han er så ivrig hehe
Dirty Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 HEhe liker å skru, fyre på litt musikk så være i garasjen å kose meg ta det med ro og bare skru skru skru skru, er digg, sitter inne på kontordagen lang på jobb. så er digg å skru kjøpte meg ny bil idag , må ha noe å kjøre med mens bmwn for overhaling honda accord 2.3 for 10 tusen 94 model LOOl
carlhaakon Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 hehe men er jo moro og sku, men tror jeg hadde blit litt lei etter hvert
Dirty Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Hehe , jauja skjønner ikke en ditt nå, byttet topplokk til et plastikk topplokk, og da var det ikke samme lyden, satt på metall topplokket igjen, så var det en annen lyd, så noe muffiins på gang er det her
carlhaakon Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 såppass kjedelig når det blir slike ting som skjer hørt litt ellers på forumet her da om noen har hatt samme problem?
Dirty Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 folk mener det er kammdrevet som er løst. så har skudd av tpplokket igjen, og så ta av vanos å se. men måtte på fylla fredag\lørdag så har ikke fått sett mer på det, idag blir det cross kjøring, så får se om jeg får sett på det i kveld. venter uansett på nye rader som jeg skal bytte uansett, så
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 ble fylla ja... hehe... dårlig med spinning i går, men simonsen fikk tatt et par dekk
Dirty Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 hehe okei, glemte å svare var så full ble det ikke no 3.2 liter spinning ? Og forresten har jeg demontert alt i toppen idag, og fant en strekkboltskive som lå å koste seg nede der. så er en mulighet for at jeg har finnet lyden
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 jo, men han skulle så mye rart, så mysild tok litt ansvar også, og brant litt general dekk hehe... men du, funnet ut om den splinten eller?
Dirty Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Hehe okei Nei har ikke hatt tid men var på teknisk jeg leste det først. for ca 4-5 dager siden, så ligger der.
Dirty Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Har Ikke logg på jobb. men skal se om jeg finner det. og liten oppdatering, syns jeg hørte rykter om at grenrørene lå på posten nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå