Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 mysild: hvorfor skal jeg kjøpe blå bil ? haha når jeg likavell skal lakke bilen. og hva er sjangsen for at jeg finner en billig 328 coupe med m50 innsug m3 grenrør osv. til en billig pene:P og blå
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 det skal du ikke tenke på nei da... men rød er jo gromt
Dirty Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Tok ut rådene igår. yes legeringen var gåen på noen av de og kunne se de var slitte, så var tiden for å bytte de
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 så da er den snart på veien igjen da? åssen farge blir det da? bestemt deg enda?
Dirty Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 ikke tenkt så mye på det enda. skal først få bilen på veien. vært syk heleuka så bilen står bare :S
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 kjedelig og høre du må få den på veien igjen nå
iNthe Skrevet Juni 11, 2008 Skrevet Juni 11, 2008 skal vi ta en tur inn til bimmerstreffet til helga med 328ene dirty? send meg ei melding når vi skal dra:)
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Jau ja nå er det snart nye rådelager i grombilen.ny lakk skal den og få, farge burde jeg ha ? har lyst på noe nytt Jeg har vurdert saken litt og kommet fram til at du har lyst til å beholde den rød i hvertfall
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 hehe ja du har nok det må se lyst på noe nytt, men en skikkelig knall rødfarge hadde ikke vært feil.
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Bare å tenke logisk vettu. Blå: Snill og koselig englebil fra himmelen Rød: En ondskapsfull rød jævel direkteimportert rett fra helvete
Dirty Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Bare å tenke logisk vettu.Blå: Snill og koselig englebil fra himmelen Rød: En ondskapsfull rød jævel direkteimportert rett fra helvete Hehe lawl. joa blir jo kalt det rødelynet her i marnardal kan jo Skrive Det Røde Lyndet Fra HELVETE på bilen haha nei fra gun the revolver, må tenke litt. litt lyst på 2 delt farge å nå, men tror jeg blir fort lei av det
Dirty Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 e46 look panser? hadde det blitt helt feil? litt lyst på not nytt når jegførst skal lakke
Dirty Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 da har jeg startet opp bilen, og den sviver som en klokke da er det bare å bytte topplokkspakningen montere ,skru fast motorfestene og på med panser. så tut å kjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå