Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

150+, som kan diskuteres.

Kan selge uten hjul og seter f.eks.

Har forresten org kat. liggende klar til pkk og slikt tull.

Skrevet

Er ikke noe vits i å prøve å godkjenne nei. Vil koste like mye i avgifter som en pent brukt 3,2 liter. I tillegg er motoren eldre enn karrosseriet, har hørt begge deler ang. det da men. Det er derfor jeg har skrevet det i overskriften også, slik at det ikke er noen tvil.

Skrevet

org is delene medfølger? så man kan sette i det hvis mann blir "oppdaget" ? men hvorfor priser du deg så høyt?

Skrevet
org is delene medfølger? så man kan sette i det hvis mann blir "oppdaget" ? men hvorfor priser du deg så høyt?

Nei, ingen is-deler følger med. Har satt prisen til bud, bare en antydning jeg har kommet med. Siden du synes den er dyr skal du få slippe å kjøpe den :roll: Har forøvrig sett flere ombygde biler til rundt 120/130, men da med et slitent karrosseri fra 92 som oftest eller andre mangler. Denne er klin lik en org m3 bortsett fra 2 braketter i motorrommet og hva det står i vognkortet.

Skrevet
Dumt denne ikke er godkjent ombygd. Da hadde jeg vært veldig int! Men ser meget cleen og pen ut. Ja den ser ut som en orginal :) Lykke til med salget.

Takk :D

Ser ut som det kan gå i orden, er hvertfall en hyggelig kar som har tenkt å komme å se på den til uka.

• 3 weeks later...
Skrevet

hadde den vært i norge i 10 år hadde jeg vært intr. blir du stoppet med denne bilen får du straffe bot

Skrevet
hadde den vært i norge i 10 år hadde jeg vært intr. blir du stoppet med denne bilen får du straffe bot

Takk for info :roll:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...