Gå til innhold

Steng tråden

opt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke noe vits i å prøve å godkjenne nei. Vil koste like mye i avgifter som en pent brukt 3,2 liter. I tillegg er motoren eldre enn karrosseriet, har hørt begge deler ang. det da men. Det er derfor jeg har skrevet det i overskriften også, slik at det ikke er noen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

org is delene medfølger? så man kan sette i det hvis mann blir "oppdaget" ? men hvorfor priser du deg så høyt?

Nei, ingen is-deler følger med. Har satt prisen til bud, bare en antydning jeg har kommet med. Siden du synes den er dyr skal du få slippe å kjøpe den :roll: Har forøvrig sett flere ombygde biler til rundt 120/130, men da med et slitent karrosseri fra 92 som oftest eller andre mangler. Denne er klin lik en org m3 bortsett fra 2 braketter i motorrommet og hva det står i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt denne ikke er godkjent ombygd. Da hadde jeg vært veldig int! Men ser meget cleen og pen ut. Ja den ser ut som en orginal :) Lykke til med salget.

Takk :D

Ser ut som det kan gå i orden, er hvertfall en hyggelig kar som har tenkt å komme å se på den til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...