opt Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hvilke prisklasse er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 150+, som kan diskuteres. Kan selge uten hjul og seter f.eks. Har forresten org kat. liggende klar til pkk og slikt tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Du får vel ikke godkjent denne uten å betale avgift i og med at isbilen er henta inn i fjor og ikke 10 år i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 d er vell temmelig rett dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Er ikke noe vits i å prøve å godkjenne nei. Vil koste like mye i avgifter som en pent brukt 3,2 liter. I tillegg er motoren eldre enn karrosseriet, har hørt begge deler ang. det da men. Det er derfor jeg har skrevet det i overskriften også, slik at det ikke er noen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 org is delene medfølger? så man kan sette i det hvis mann blir "oppdaget" ? men hvorfor priser du deg så høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 org is delene medfølger? så man kan sette i det hvis mann blir "oppdaget" ? men hvorfor priser du deg så høyt? Nei, ingen is-deler følger med. Har satt prisen til bud, bare en antydning jeg har kommet med. Siden du synes den er dyr skal du få slippe å kjøpe den Har forøvrig sett flere ombygde biler til rundt 120/130, men da med et slitent karrosseri fra 92 som oftest eller andre mangler. Denne er klin lik en org m3 bortsett fra 2 braketter i motorrommet og hva det står i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Dumt denne ikke er godkjent ombygd. Da hadde jeg vært veldig int! Men ser meget cleen og pen ut. Ja den ser ut som en orginal Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Dumt denne ikke er godkjent ombygd. Da hadde jeg vært veldig int! Men ser meget cleen og pen ut. Ja den ser ut som en orginal Lykke til med salget. Takk Ser ut som det kan gå i orden, er hvertfall en hyggelig kar som har tenkt å komme å se på den til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Fortsatt aktuelt å selge. Kunne tenkt meg 160.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Har snakket med han som skal selge! Karen er veldig hyggelig og ærlig når det gjelder bilen hans. Håper at du får et salg! Bilen er råfin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 hadde den vært i norge i 10 år hadde jeg vært intr. blir du stoppet med denne bilen får du straffe bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 hadde den vært i norge i 10 år hadde jeg vært intr. blir du stoppet med denne bilen får du straffe bot Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Vroooom vroooom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg