NeonMuffler Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 man bruker ikke hammerite når man lakker da! tar du rusta ordentlig og grunner 2ganger med epoxy så skal det holde i mange år
GiljeN Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 må si at på det nederste bilde der var "v8" pansere jævlikt stygt.. ser jo 100010 ganger finere ut i vikligheten GiljeN
Wolfeh Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Neon: Er det ikke bedre å bruke en rust killer, pusse det ned også sparkle osv?
Hoem Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Det er et v8´er panser på grunn av at det var V8 ´erene som fikk det først
Velox Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 må si at på det nederste bilde der var "v8" pansere jævlikt stygt.. ser jo 100010 ganger finere ut i vikligheten GiljeN Ja, sant det! Tar seg fint ut. Bilen passer brede deler! Mange som ikke liker det i starten, men det er verdt det! Bare se på min tråd f.eks.. Syns det ser litt snålt ut med all den plasten som er ved siden av nyrene når dem er orginal! Men dog smak og behag da!..
Wolfeh Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Jeg digger den bredfronten samt noen fete kant felger med evt valsa buer. Synes det gjør mye med en e34, senker man da også bilen blir det som prikken over I en ;D Men over til update! Bilder av m5 interiøret, er litt skittent. Skal få vasket det med en vaskestøvsuger en dag, da skal det bli så godt som nytt. Noen som vet om noen stoffer som evt preserverer stoffet i stolene? Her har vi en liten feil med interiøret, har prøvd å bruke dobbeltsidig teip uten hell. Jeg har dørpanelene som matcher m5 stolene. Problemet er bare det at jeg har manuell vindusheis bak og jeg må ha elektrisk vindusheis for at de skal passe. Blir å gå til anskaffelse av elektriske vindusheiser snart. Driver å lager meg en liste over ting som skal bestilles og gjøres. Så snart blir det å leie verkstedet på jobben, blir vel 60kr for en helg med bukk osv. Da skal det jobbes! ;D Neste update
Ingebrigtsen Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Du det er greit å bruke rustkiller el.lign til rusta, men du bør bruke epoksy oppå der igjen for å få det helt tett:)
///MPower Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 tøft med m5 interiør men det skulle vært en mørkere farge eller så skulle du byttet alt av dash ol. til en lysere farge. blir litt for oppsiktsvekkende sånn det er nå syns eg.
Wolfeh Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Det er sant, må nesten se om jeg bytter ut alt. Fikk et lite kick på en e32 som jeg plutselig fikk utrolig lyst på. Da blir det evt å selge denne som en delebil. Men vi får se. Må vel evt se om pengene strekker til =)
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Neon: Er det ikke bedre å bruke en rust killer, pusse det ned også sparkle osv? kommer ann på hvilken rustmelk du bruker det, mange er bare dritt. bruker selv Wurth sin på jobben, den funker fint. men det kan ikke sparkles over da sparkelen ikke sitter i lengden på det. -puss rusta helt ned -ta på rustmelk hvis rusta sitter dypt -epoxy x2 -fyller -pusse fyller -sparkle hvis nødvendig -fyller igjen og pusse den -og så lakk
Wolfeh Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Jeg kjøpte noe som het roststop eller noe lignende. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte den hen, men jeg har sett den på thorsov.
NeonMuffler Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Jeg kjøpte noe som het roststop eller noe lignende. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte den hen, men jeg har sett den på thorsov. tror jeg veit hvem du mener, men jeg har ingen erfaring med akkurat den. du får ta en bar stålplate og legge den ute så den ruster. smør halve platen med melka så legger du den ut igjen. da finner du fort ut om den er noe tess. har gjort det samma på jobben, og dette er det 3dje året platen ligger ute i snøen og den har fortsatt ikke rusta den det er påført rustmelk
Wolfeh Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Skal prøve det ja, denne er ikke som en melk. Men mer som en maling som tar all rusta og blir der som et rødt belegg som evt pusses ned igjen. Har et par bilder av det når jeg tok rusta i baggasje rommet. Ligger vel et par sider tilbake.
opt Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Dørtrekket fikser du lett med kontaktlim, jeg har gjort det flere ganger, det holder lenge hvis man gjør det riktig. Ellers synes jeg komboen lyse seter og resten mørkt er ganske stilig. Fikk du med svart tak også? Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt interiøret slik det er på bildene, men skaffa svart tak da hvis du ikke har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå