gisken Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 noen tips anngående montering av 6*9ere i e46? vil ikke skjære istykker hatthylla pga stivheten til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hva sitter det egentlig orginalt av høytalere på E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Ring til Bilradiospesialisten og hør om dem har denne her --> http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1603 til E46. Jeg kjøpte ihvertfall disse til min gamle E36, og det fungerte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Genialt da!.. Men desv hadde dem ikke klart og finne noe slikt til E46'en enda.. Denne adapteren vill ikke passe over? Noen som har forslag til hvem som kan ha dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Hør med Mr.Stream her på forumet. Han har peiling på bilstereo i BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 men montor bare orginalstørrelsen mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobbO Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 men montor bare orginalstørrelsen mye bedre Org str i bmw er bare 13 cm bakhøytalere sånn som eg har forstått.. får ikke akkurat allverden lyd ut av 13cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 D går ant å få bra lyd av 13cm jo:P har selv bytta ut mine med Rockford varer. har også byttet ut frontsettet med Polk momo, Er relatift bra lyd i bilen nå ja, vrenger opp litt og jeg har vondt i ørene etter en par sanger:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommrich Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Har selv oppgradert anlegget i min e46, med Focal 2-veis 16cm polyglass høyttalere i hattehyllen og focal komponentsett foran.. dette blir helt sykt bra om man har forsterkere til å drive det bra! trikset er å kjøre minst mulig bass i høyttalerne i bilen og la subben ta seg av bassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Har selv også noen Focal 6.5.. Kan man bruke disse for og montere 165mm sett i hattehylla? Måtte du skjære ut noe? http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 gjore det samme som tommrich, med focal over heile, fungerer dritt fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hva gjorde dere da? Er det plug and play med disse adaptrene? Fandt ikke noe info i tråden din om installasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Harmann/Kardon duger i lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hva gjorde dere da? Er det plug and play med disse adaptrene? Fandt ikke noe info i tråden din om installasjonen nei har ikke skrevet så masse om stereoen enda får det skal jobbes med i vinter. men brukte ikke noen adapter, tok ut orginalen, klipte av ledningen, satt på kabelsko, å satt den ned i orginalhullet, litt dårlig plass, så er bare å presse den litt ned, så sitter den som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Monterte Focal 6.5" i hattehylla i går.. Kjempe enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå