Aama_Racing Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Fyren du handlet denne med er ikke helt rett. har sikkert ikke informert deg om en del ting ved denne bilen. ta kontakt viss du vil vite så slipper jeg å ødlegge tråden din. oida.. nå ble hvertfall jeg nysjerrig
Gjest Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Fyren du handlet denne med er ikke helt rett. har sikkert ikke informert deg om en del ting ved denne bilen. ta kontakt viss du vil vite så slipper jeg å ødlegge tråden din. oida.. nå ble hvertfall jeg nysjerrig hehe... salgstriks
Espen M33 Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Fyren du handlet denne med er ikke helt rett. har sikkert ikke informert deg om en del ting ved denne bilen. ta kontakt viss du vil vite så slipper jeg å ødlegge tråden din. Nå ble jeg også litt nyskjerrig.. Er dette den som gikk i Molde i fjor? Og som ble eid av person som du engang jobbet sammen med?
patricko Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 jepp stemmer det espen. eid av min samboer. hun gjorde en bytte handel med han som nåværende selger kjøpte den av. en kar som heter knut sandvik i høyanger. dette er en luring uten like som lyger å holder tilbake info. er nåkk mye han har holdt tilbake for nåværende eier også. ser han har en 540 kompressor til salg nå så folkens styr unna denne karen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå