owyj Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 As we speak så holder jeg på å montere ett senkesett foran på min E34. Har fått montert demperen i fjærbenet, og la nå merke til at støtdemperputen fra den originale demperen ikke passer til bilstein-demperen. Skal bilstein-demperen i det hele tatt ha denne puten? Bilder sier mer enn tusen ord: Her kommer den ikke lenger ned.
owyj Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Hullet i støtdemperputen er for lite til det. Pluss den blå saken kommer ikke lenger ned, pga den blir låst på plass. Det vises på bilde nr. 1 i første post, og siste bilde her.
///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 nei, den skal ikke på, den blå har tatt den jobben
owyj Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Alright! Men hvis du ser på bilde nr.2 i første post rett ved hånda, så ser du den metallkoppen som egentlig skal være over støtdemperputen. Skal den på alikevel? Er noe drit når det ikke følger med noen form for tegning eller beskrivelse om hvordan det skal monteres.
Arild G. Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 ser ut som du har "oppned" dempere, så da er det innebyggd en sånn støtdemperpute i bunn av demperen.
///Mysild Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 hmmm... når jeg byttet på min e36, så skrudde jeg av toppskålene, og alt slikt, og satt kun på skivene fra orgdemperene, men tørr ikke si åssen det er på e34 den gummi puta er bare slik at du ikke skal bunne demperene og ødelegge dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå