Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her nett kjøpt meg nytt senkesett, med justerbar høyde og hardhet.

høydejusteringen er en grei sak, men hvordan justerer man hardhet på dette settet?

trodde det kom til å være noe knapper er eller noe slikt, men finner ikke det.

Kjøpte det hos gs, og kvaliteten på settet skal være grei.

34855.jpg

På bruksannvisningen(som er på tysk) er det blide av noe elektriske dupeditter, men dette fulgte ikke med. noen som har peiling?

SPM_A0219.jpg

Skrevet

Ka merke er det?

Vet at til noen Tein coiloverskit kan en få kjøpt ein elektrisk boks til å justere hardheten.

Normalt følger det med ein "Nøkkel" til koni følger det med ein plastik "mutter" ein setter på toppen av demperen og vrir rundt på.

Skrevet

merket var in-pro.

det fulgte en nøkkel med, men denne bruker man til å justere høyden med, ingen mutter.

eneste muligheten jeg ser er å skru på toppen av demperene, men er det ikke litt vansklig å få alle like stive da? lett å skru feil?

Skrevet

Er nok i toppen av demperen ja. Sett noen sett hvor man bare vrir med en skrutrekker.

Om det er vanskelig... en ting er å få det likt justert, men hvordan vet du hvor mye du bør ha? Utmerket mulighet for å skru deg bort og gjøre bilen håpløs dette. :wink:

Skrevet

tell hvor mange runder eller ta en runde på annenhver som man gjør med mc-kjede. ta får du hvertfall justert hardhet.. eller bare sett de på det hardest.. du burde justere hardheten på bakdemperen før montering siden det pleier å være litt vrient etter de er på. jeg har gule koni og har maks hardhet på alle 4 fungerer greit nok.. kan være litt hompete for bakpassasjerer men frammi er det bra.

Skrevet

fikk ikke tid til å ringe gs i dag, men har funnet ut hvordan man stiller på demperene fremme, var bare en liten tapp inne i et lite hull på toppen som man må vri på, ser ut til å være umbrako.

Bak er jeg litt mer usikkerpå, ikke noe hull der oppe, tenker kanskje at jeg må vri på hele staget som går inn i demperen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...