jcberg Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Og har noen kommentarer.. ? Syns den så litt ålreit ut.. rett i nærheten og har cash i koffert. Litt pruting skal vi klare. Noen som vet noe spesielt om denne?
jcberg Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Nei dæven http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... .svl=Bilde Virker litt suspekt med annonse uten etternavn.. og telefonnummeret finnes ikke i telefonkatalogen.
jcberg Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Hm. Etter litt gransking viser det seg at bilen er begjært avregistrert 3.12.2007 og bilen er en 1991-modell. Bare surr mao..
Mexos Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Synes den virket litt dyr jeg. Ligger ikke E34 veldig lavt i pris? Selv om det er en 525. Ser den er brokatrød. Det er samme fargen som jeg har på min. Er ganske stilig farge i sola
fish Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 eey, de bildene er tatt rett bortenfor der jeg bor. Ser ut for at fyren har klatret i noen trær for å ta det ene bildet.
jcberg Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Synes den virket litt dyr jeg. Ligger ikke E34 veldig lavt i pris? Selv om det er en 525. Ser den er brokatrød. Det er samme fargen som jeg har på min. Er ganske stilig farge i sola Hmm ligger de så gunstig i pris altså? Hvor mye må man gi sånn ca. for en 525 eller 530 da, helst med bittelitt utstyr (er litt "avhengig" av AC)* Kommer man under 50k er det jo utrolig mye bil for pengene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå