Gå til innhold

Hva feiler det brekket mitt? *fikset*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har strammet brekket mitt siden det ikke tok i det hele tatt, men nå oppfører det seg litt "mongo"...

Det går greit å trekke det til men når jeg trykker inn knappen og løsner det så må jeg trekke knappen ut igjen for hånd. Brekket "klikker" ikke på vei opp og går ikke i lås. Bare detter rett ned igjen :cry:

Hva har jeg gjort galt?

Skrevet

Er et kjent fenomen at brekket blir dårlig med årene på E36. Noe som er et resultat av for slakt brekk i lang tid, og at man må dra brekket lenger og lenger opp. Til slutt blir da en "foring" slitt i stykker og selve godset på håndbrekket slites ut. Kjennetegnes ofte med et løst og raklende håndbrekk

Er bare å kjøpe deg et nytt brekk, noe som koster 300 kr eller mindre oss din lokale BMW forhanlder. Been there done that!

Skrevet

Høhø, har ikke brukt brekket noenting jeg siden det har vært for slakkt. Men er det ikke noe pes å montere det da? Masse vaierstyr og sånn?

Skrevet
Høhø, har ikke brukt brekket noenting jeg siden det har vært for slakkt. Men er det ikke noe pes å montere det da? Masse vaierstyr og sånn?

Men du har kun justert det opp inne i bilen?

Hvis det er så dårlig at det ikke fungerer, så er det litt amatør-mekk å kun justere wiren.. :P

Skrevet

Det fungerte men veldig dårlig. Tok bremsetest og sånn etter å ha strammet det og det fungerte helt perfekt sånn sett. Tok likt på begge sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...