Gå til innhold

BMW e46 320d selges

Remi320d
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg vurderer å selge min 320d e46.

bilen fremstår som strøken og uten mangler og feil. Xenonkit og tåkelys er montert. Bilen er importert i 2002 fra tyskland. Nye m6 19" felger

km stand : 123 000

farge : SORT

innvending : SORT

mod : 2002 registrert i 2001

hk : 136hk

PRIS : 195 000,- inkl årsavgift

ring 95471551 hvis inntresse. eller skriv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fler akkurat nå, men det kommer! sorte sportseter inni og sportsratt. Dette er også den utgaven der motoren sitter lengre bak en vanlig, gjør så den er mye bedre og kjøre med, en en ting som er sykt med denne bilen, 0,5 på mila!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fler akkurat nå, men det kommer! sorte sportseter inni og sportsratt. Dette er også den utgaven der motoren sitter lengre bak en vanlig, gjør så den er mye bedre og kjøre med, en en ting som er sykt med denne bilen, 0,5 på mila!!!

Hva mener du med dette? 320D har vel ikke mer enn en motorplassering, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, han jeg kjøpte den av sa så, :S ikke at jeg har stor peilig, men jeg kjøpte den av forhandler og jeg regner med at han snakker om ting han hvertfall vet noe om :P men jeg syns faktisk motoren ser ut til og sitte litt lengre bak enn vanlig, men uansett utrolig deilig å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres rart ut fordi at det ikke stemmer. Så han selgern der var nok en liten luring...

BTW: 2002 model 320D fikk vel 150Hk motoren, mens din er en 136Hk. Vet du når den er produsert? Det er litt essensielt når man skal angi årsmodell. For alt jeg vet så kan det være produsert pre-fl biler med 136hk som 02 modeller, men greit for deg som selger å vite dette helt eksakt i tilfelle sånne gnagsår som meg skulle interesere seg i bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...