Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit jeg :D Drar fra Oslo fredagen rundt 14, men skal ikke til våler før lørdag, men må innom elverum for og komme meg hjem, så er alltids med og kjører i følge dit fra Oslo :)

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen som har tatt på seg ansvaret for bimmers stand?

Noen som skal møtes før de kjører inn?

Jeg og vetu03 reiser fra Geilo i 5 tiden lørdag og er da fremme halv 9 - 9...

Kunne godt tenkt å møte noen en plass for så å kjøre inn ;) Hva med de Anders?

Sjøl om jeg nesten ikke burde stille opp med din ved siden av min hadde det jo vært artig med litt bimmers fellesskap?

Skrevet

Er med på og møtes før vi kjører inn ja:) Hadde vært artig og fått samlet en del bmw'er ved siden av hverandre innpå Gatebil området da! :D

Hva med og møtes på Shellen ved Braskereidfoss? Ca kl 09 eller noe sånt?

Skrevet

teddysen: "Sjøl om jeg nesten ikke burde stille opp med din ved siden av min hadde det jo vært artig med litt bimmers fellesskap?"

Tull! Tror din blir lagt merke til like mye, hvis ikke mer 8) Dessuten moro og fått samla flere generasjoner BMW, så jeg er med 8)

Skrevet
Er med på og møtes før vi kjører inn ja:) Hadde vært artig og fått samlet en del bmw'er ved siden av hverandre innpå Gatebil området da! :D

Hva med og møtes på Shellen ved Braskereidfoss? Ca kl 09 eller noe sånt?

Braskereidfoss.. Kan plotte det inn på GPS'en så kan vi sikkert møtes der.. Fyller vel tanken og magen der da..

Til alle over Golsfjellet.. Mellom Storefjell og nedkjørsla til Vestringsbygda kan dere påregne JÆVLA dårlig vei.. Så om dere har planer om å komme dere helskinna over, ta det "KULI"..

For min egen del så heiser jeg bilen te 13 cm over bakken foran, oglar den være lav bak.. Kjører så bilen steiler til jeg er over golsfjellet.. og senker den vel ned igjen.. Spørs litt hvor jeg gjør det..

Skrevet
teddysen: "Sjøl om jeg nesten ikke burde stille opp med din ved siden av min hadde det jo vært artig med litt bimmers fellesskap?"

Tull! Tror din blir lagt merke til like mye, hvis ikke mer 8) Dessuten moro og fått samla flere generasjoner BMW, så jeg er med 8)

Tosk.. Særlig at min blir lagt like mye merke til.. Men hadde vært kult å fått en sånn: "Steike, det er den svarte te teddysen på bimmers.no.. Og sjekke der da.. Det er jaggu den feite te anders87 også!" :P

Skrevet

Braskereidfoss.. Kan plotte det inn på GPS'en så kan vi sikkert møtes der.. Fyller vel tanken og magen der da..

Tosk.. Særlig at min blir lagt like mye merke til.. Men hadde vært kult å fått en sånn: "Steike, det er den svarte te teddysen på bimmers.no.. Og sjekke der da.. Det er jaggu den feite te anders87 også!" :P

Det får du gjøre :) Ellers så går det jo an og møtes på Bast, ved krysset ved militærleiren og Esso stasjonen.. Like før Elverum sentrum. For der er det jo bra med plass så flere kan møtes, hvis det hadde vært av interesse?

Hehe, hadde vært artig det ja ;)

Skrevet
Skal dit jeg :D Drar fra Oslo fredagen rundt 14, men skal ikke til våler før lørdag, men må innom elverum for og komme meg hjem, så er alltids med og kjører i følge dit fra Oslo :)

Klokken 14? Du er ikke med å starte noe før det? tenkte å komme meg i gang rundt 11 jeg....!?

Skrevet

Nå kan det hende jeg også skal til våler, var ikke planen men har fått plass med en kompis...

Jeg kan ta en slik "Steike, der er den svarte te teddysen på bimmers.no og der er faen meg den til anders som automote har bygget" hehe

Skrevet
Blir lei av japansk plastikk med snurre og ventil!

Derfor man ikke drar på Gatefyll ;)

nei det vil jeg ikke si meg enig i. Jeg gir all heder til gatebil. der har BMW-folkene mye å lære ang treff og trekkplaster.

dette er folkefest!:)

Skrevet

Jeg og en kompis tenkte å dra. Dere som kommer må gjerne hilse om dere ser en liten rød mx5 med hvite striper. Burde ikke være veldig vanskelig å spotte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...