GentleGiant Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Nei, det er ikke hull i førerstolen. Ser kanskje slik ut på bildet siden det skinner litt pga solen som treffer stoffet på siden av stolen. Er ingen hull i det i det heletatt. Er jo selfølgelig litt slitt etter 15 år, men ikke no mer enn det som er naturlig etter så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 bump.... førstemann som kommer med 15k kan hente det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 bøømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 jeg kunne tenkt meg det men synes prisen er alt for høy da førerstol ser tynnslitt ut på siden og stolene er 15 år og ikke skinn. Men fassongen er tøffe på dem. hadde det vært skinn kunne jeg bydd deg 10, men under det vil du vel ikke selge for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 6k for stolene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Selges kun som komplett interiør, selger ikke stolene utenom. Interiøret er strøkent bortsett ifra LITT slitt på førerstol. må ha over 10 lapper for hele. Har fått flere bud på 10,11,12, kom med 13 lapper på mandag så er det solgt, ellers er det 15 tusen jeg skal ha for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 bump videre du, 10k ferdig prutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 hehe, har bud på 12 så de 10k`ene dine blir desverre for lite. Det er 15 tusen som er prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psvend Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Han har det sikkert enda.. tross alt bare en 8,5år gammel annonse Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå