Alex88 Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hei! Jeg lurte på om noen her på forumet har klart å få inn en dobbel DIN spiller inn i en E46? Vurderer det på min og derfor trenger jeg hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jaja, jeg gikk for en enkel din spiller Jeg kjøpte meg Pioneer AVIC-X3BT. Denne kan jeg anbefale folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Lurte på det samme, men google sendte meg til denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77288 Og da endte jeg med å spørr der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Lurte på det samme, men google sendte meg til denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77288Og da endte jeg med å spørr der Jeg har sett også på e46fanatics.com. Men det går ann å ha dobbel din, men vifta (AC) må kappes og støpes med ny form. Siden den nedre "rommet" ikke er like langt oppe (18-19cm). Jeg turte ikke dette, har ikke erfaring og vil heller ikke min BMW vondt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Pingle neida Har tenkt og gjøre det til sommeren, får jo kjøpt AC unit flytter osv! Har ikke satt meg helt inn i det enda, men reiner med det blir 2din til sommeren, bla når jeg komme hjem Men ingen som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 hva er forskjell på enkel og dommel din spiller?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 spilleren har dobbel høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 har tenkt og bygge om jeg også. bare vente til sommeren og dens utgifter er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå