R.E.H Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 sideskjørt og bakfanger er solgt.. helleberg, pm sendt:)
Ceylon Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Det var rart... Jeg har sendt pm før du avsluttet budrunden og lagt inn det høyeste budet som står her på sideskjørt. Men du har ikke svart meg og no er det solgt. Det var veldig synd, kunne tenkt meg det der. Vet du hvor en kan få kjøp det nytt...?
R.E.H Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 avsluttet budrunden forrige fredag.. du la inn bud på søndag.. derfor var det solgt desverre.. har ikke fått bud på pm hos deg på kun sideskjørt? desverrre så har jeg aldri sett denne sstylinga i noen butikk.. sto på min bil når jeg kjøpte den..!
Ceylon Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 oki... var veldig fint på bilen din. Fant noe i usa, men det blir dyrt med frakt tror eg.
R.E.H Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 ja er egentlig veldig fine de skjørta! men personlig vil jeg heller ha mtech:)
Ceylon Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Ja m-tec e finere, en syns det er ltt kult når det er så fint utenat så mang har det og. Jeg har nettop solgt m-tec kittet mitt og leiter etter m-tec1 eller sånn som du solgte der.
R.E.H Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 de ble desverre ikke sendt før igår.. du får kolli nummer på pm litt senere.. har det ikke framfor meg nå:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå