bjaa Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Hey! Sitter å vurderer å handle meg M3 sideskjørt til bilen pga. litt stygge "kanaler" nå, blitt litt apelsinhud og diverse.. Så kikket jeg på disse på koed, og var jo ikke så dyrt der, men hvordan monterer man de? Står de blir montert på samme måte som de orginale, men de orginale er vell kanalen som bare er lakkert er det ikke?
Tommy Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 De originale er skrudd fast i endene, å så er det noen klips montert langs kanalen som du klipser dem inn på.
bjaa Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Skrevet Mai 17, 2008 Hmm, for meg uti mørket ser det ut som det går i et med resten av karosseriet, ved bakskjermen osv... ? eller tar jeg helt feil? Skjønner meg ikke på det her altså..
Superbeetle Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Orginalt har ikke e36 sideskjørt. Bare lakkert/ulakkert kanal.. Denne du mener sikkert De mener nok at de festes på samme måte som de orginale sideskjørtene. Altså enten M3 el aerodynamic sideskjørtene som f.eks sitter på firedørs m3.
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 For all del gå for M3 og ikke vanlige kanalskjørt. M3 er mye finere. Husk forresten at du må betale mva og litt gebyr hvis du bestiller fra Danmark
Superbeetle Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 For all del gå for M3 og ikke vanlige kanalskjørt. M3 er mye finere. Husk forresten at du må betale mva og litt gebyr hvis du bestiller fra Danmark http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
Fliid Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 2 plugger bak ved bakhjul, eks antall plugger langs kanla. (Må borres) Teip øverst på kanal og noen klips man snapper under. Tror nå det var slik sist jeg så på dette
bjaa Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Orginalt har ikke e36 sideskjørt. Bare lakkert/ulakkert kanal.. Denne du mener sikkert De mener nok at de festes på samme måte som de orginale sideskjørtene. Altså enten M3 el aerodynamic sideskjørtene som f.eks sitter på firedørs m3. Takk, da fikk jeg bekreftet dette. Tok meg en skikkelig titt idag, og ser ut som det er eneste mulighet ja. Jepp er klar over ekstra utgiftene som kommer fra koed, men tenkte å handle en del ekstra, så da sparer jeg fort inn litt i forhold til Norge håper jeg.. Schmiedmann har ikke alt jeg vil ha, hvertfall ikke til riktig pris, og GS virker ikke som har alt de heller, hvertfall ikke i følge nettbutikken.. Tror nok jeg går for M3 skjørter, selv om det er veldig standard på ALLE bi ler nå.. Så ser det bedre ut en kanalene mine nå hvertfall. Takker for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå