Gå til innhold

Ny bil e46 320d M-sport, bilder nederst på sia.

Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en ny e46, som er min første bmw. Og så langt er jeg stor fornøyd, og har ingenting og utsette på den :D

Noe av utstyret:

- Multiratt.

- Varme speil innleggbare

- 6-trinns manuell

- M Sportpakke II

- Antrasitt takhimmel

- Dekor: titan

- Hekkspoiler M-tech

- Hvite blinklys

- Sportsseter

- Sportsunderstell II

- Interiørdekor: alucube

- Shadowline

- Gulvmatter i velour

- Automatisk avblendbart speil

- Skipose

- Midtarmlene

- Sportsseter

- PDC (Park distanse kontroll)

- Varmeseter forann.

- Xenon lys

- Klimaautomatikk

- Automatisk omluft

- Cd –spiller

- Cd –veksler

- Hifi Harman/Kardon

- M-sport skinnratt

- Edition sport

- M-tech M3 alufelger 225/40/18 foran og 255/35/18 bak

- Batteri montert bak.

- Comfort edition

- Stoff Laser antrasitt.

- Navi

- Cruise

- El vindu x2

- Regnsensor

- Multifunksjonsratt

- Soltak.

- M-sportpakke.

Har lyst til å style den og, så den blir litt mer min egen. Hadde vært fint med tips og innspill.

Skal ikke ha nye fangere eller skjørt, da jeg syns den orginale stylinga er den fineste til disse bilene. ;)

Hadde tenkt og gjøre den helt svart med svarte nyrer, og sote rutene, også senke den litt etterhvert.

Er det noen anbefalinger av senke fjører og hvor masse jeg skal senke?

Bilder lenger ned på sia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er kjekt, rent personlig synes jeg senking er penest hvis det er maks en 30-40mm. 60mm da blir bilen håpløs på vinterføre, umulig å berge frontspoiler og må lirkes over fartsdumper. Min E39 har orginalt m-sport understell som da vil si at bilen er fabrikksenket, dette holder langt for min del.

Ellers grattis med ny fin bil, høres lekker ut og mye bra utstyr! Hvilken farge er det på bilen? Soting er litt avhengig av farge på bilen for hvor mye soting som trengs.

Venter spent på bilder. Og tipper dette er en 03 modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med din første BMW, og forhåpentligvis ikke din siste :D

Bilder hadde vært kjekt, men bilen høres meget pen og "rett" utstyrt ut. Og som Torbjørn lurer på; hvilken farge har den? Er det en sedan eller touring?

Hvilke oppgraderinger som bør gjøres bestemmer du jo helt selv, ut ifra egen interesse og pengebok.

Gode forslag kan likevel være:

- Felger; Her er det mer enn nok å velge i! BBS CH er bestandig en sikker vinner, sammen med M6 replikafelger. Begge disse er "vanlige", men det ser like fullt bra ut. 19" er en forutsetning dersom det skal se best mulig ut 8)

- Senkesett; I og med at du har kortere dempere i forbindelse med M pakken holder det å bare skifte fjærer dersom du ikke skal "skamsenke" den. 40/30 og aller helst 50/35 er svært pen senk. H&R eller Eibach fjærer er anerkjente for god kvalitet.

- Solfilm; Lys solfilm på bakruten og alle siderutene (helt frem). Må IKKE være for mørk; 35% er et godt valg. 50% holder i mange tilfeller også dersom du har mørkt interiør i bilen. Dette bør imidlertid også sees i lys av hvilken eksteriørfarge bilen har.

- Speil; Speilene til BMW er i mine øyne grusomt stygge. Å oppgradere til M3 replikaspeiler er ofte svært kledelig. Andre pene speil er imidlertid AC Schnitzer sine, men disse koster en del (+/- 7000,- eks. lakk og montering).

- Endestusser/effektanlegg; To rørs Eisenmann eksosanlegg er good shit. Scorpion og Supersprint kan også anbefales.

- Annet "småkjafs": Umnitza angeleyes, xenon i grøftelys, pene stoffmatter, etc. En spennende oppgradering hadde vært en Aquray (?) frontleppe til M Tech II fronten. Denne er NYDELIG!

246112.jpg

Skal du gjøre alt dette, så vil det bli DYRT! Men, det er iallfall noen ideer til hva som kan gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge ut bilder, men er var ikke så enkelt :)

Takk for raske svar, da blir det nok 40-30,, vil ikke skam senke bilen.

Bilen er safirsvart med mørkt alekantra interiør, pluss att det er svart invendig tak :)

Skal prøve å få opp noen bilder etterkort,,

087stm5uccz251a06b5l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...