Line_m Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Hei. Jeg skal holde utdrikningslag for mamma den 31 mai, og lurte da på om noen ville ta ho med ut på banen noen runder på bimmerstreffet på Rudskogen?? Dette hadde vært helt genialt, om om du hadde hatt en litt grombil er det genialt Dette hadde vært en kjempe tjeneste for meg, da ho liker fart og spenning. Skal du dit? Send meg en PM eller svar her om du er interessert å hjelpe en stakkart datter
R Andersen Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Det er ikke noe Bimmerstreff på Rudskogen i år, men BMWCCN arrangerer treff der 31. mai-1. juni.. Det er sikkert ikke noe problem å få til det. Bare å møte opp, så er det alltids noen som har plass i bilen sin.
Kjetil Sømme Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Det skal nok gå fint å få kjørt henne et heat på banen. Bare å komme. Fint om vi vet sånn ca når da.
morteym Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Stakkars dame, skal bli slengt inn i en bil på bane som hun ikke kjenner sjåføren, og som ikke er "profesjonell". He he.
Kjetil Sømme Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Stakkars dame, skal bli slengt inn i en bil på bane som hun ikke kjenner sjåføren, og som ikke er "profesjonell". He he. Med litt uflaks kan det være at hun får en proff-fører til å kjøre. Jeg skal høre om han har tid når vi er der nede.
Dr_S Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Får bare håper hun tar turen før hun begynner drikkinga da Ellers blir det spystopp i langsvingen...
Line_m Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Hehe, hu skal ikke drikke noe før det nei. Hadde noen kunne gjort dette hadde det vært det beste med hele bryllupsgreiene spør du meg
ehrnst Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 møt opp å si det som det er. Det vil ikke bli noen problemer med å få sitte på noen runder da.
BreitBau Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Stakkars dame, skal bli slengt inn i en bil på bane som hun ikke kjenner sjåføren, og som ikke er "profesjonell". He he. Med litt uflaks kan det være at hun får en proff-fører til å kjøre. Jeg skal høre om han har tid når vi er der nede. *kremt* Ylindgren du tenker på herr president?
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 *kremt* Ylindgren du tenker på herr president? Neida, har en som er mye flinkere enn det
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 For min del hadde jeg betalt dyrt for å sitte på med Tommy Rustad i en ny M3
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 For min del hadde jeg betalt dyrt for å sitte på med Tommy Rustad i en ny M3
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Har ikke fått med Tommy Rustad, men det er mulig vi har en som er litt flinkere innom. Får ringe han og sjekke senere i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå