Ad|oS Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Så ut som bra oppmøte av bra biler der, så må vel kanskje prøve å stille neste gang. Om ikke annet for å kikke på "Alternativt" sporvalg er vel lov for noen få personer Noe av poenget er kanskje at det ikke skal skje hver eneste runde, men en liten sladd i ny å ne er kanskje lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Kikke på, snakker om du? Må kjøres Alternativt sporvalg må vel være låv innimellom. Kan ikke si jeg tok sporvalget så nøye i og med at jeg kjørte for første gang Jeg prøvde heller å ha det gøy med kjøringen, lære meg bil og bane og kanskje prøve på en liten sidelengs innimellom. Men det er ikke så alt for lett med en 320 uten sperre, men det gikk delvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Sliter så mye på bilen vettu Satser heller på "banekjøring" på veien Men ser virkelig gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå