Bmw mann Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Hei Noen som har noe erfaring med EBB Flowtech i Stavanger? De porter topp/modifiserer motorer o.l ... Noen som har kontakt nr eller vet hvor det er ?
Morty999 Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 de? han driver nok aleine er jeg sikker på.. han har portet og overhalt en topp jeg hadde til sierraen.. han er meget flink og flowtester alt etterpå.. bmw toppen min skal sendes til han snart.. jeg har nr til erik så pm om du vil ha det
e30 tic Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 HeiNoen som har noe erfaring med EBB Flowtech i Stavanger? De porter topp/modifiserer motorer o.l ... Noen som har kontakt nr eller vet hvor det er ? dette er en hyggelig mann som kan sine saker. rimelig er han også.. (ligger mye tråder på www.trim-4-eldre.com og evo.no av det han driver med)
DieselVegard Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Prøv å få ham til å begrunne noen av påstandene sine... God tur! Flowtesting er ikke alt!
e30 tic Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Prøv å få ham til å begrunne noen av påstandene sine... God tur!Flowtesting er ikke alt! min ebb topp er ikke flowtesta men ettersom han har tatt et x antall m20 topper og vet hva som funker, satte jeg mer pris på at han i stede for å bruke timer(penger) i benken, tok å justerte forbrenningskammer osv for samme prisen. det vil alltid være diskusjoner om hvem som kan og ikke kan sine saker, pris å bla bla.. et bra alternativ vil jeg uansett påstå EBB er, så for folket bruke hvem dem vil.
Morty999 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 jeg kommer også alltid til å bruke EBB.. dyr er han heller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå