D.C.V Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Er det mange fra Troms her? Tenker litt på det som var oppe for ca 1 år siden, da vi snakket om BMWCCN Troms. Tinamor skulle jo undersøke dette, men tror ikke hun har vært så aktivt siden da.. Update: 03.07.2008 Da ser det endelig ut til at vi kan få til en klubb her i Troms Men det innebærer 10 underskrifter fra BMWCCN medlemmer, så må vi holde et oppstartmøte der vi velger et interimstyre på 3 personer.. Håper det er noen ildsjeler her som vil hjelpe til med å få i gang dette
Gjest Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Jeg er ifra Tromsø +1 ingen dårlig idè... hadde nok vært medlem om det eksisterte i dag
caaatooo Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Tromsø / Senja her Er allerede med i BMWCCN, så er veldig med på CCN avd. Troms
FTE Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Er født i Tromsø hvis det teller Og levde mine første seks år på Bardufoss.
D.C.V Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Tanken bak dette var for å se hvor mange som kunne tenke seg å være medlem i CCN Jeg tenkte jeg skulle prøve å dra i gang det
///MoePower Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg er i allefall intressert i at det startes opp en BMW CCN avdeling i Troms. Jeg er ikke medlem av klubben selv for øyeblikket, men får vi en avdeling her i Troms, så skal jeg med engang melde meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå