D.C.V Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Da ser det endelig ut til at vi kan få til en klubb her i Troms Men det innebærer 10 underskrifter fra BMWCCN medlemmer, så må vi holde et oppstartmøte der vi velger et interimstyre på 3 personer.. Håper det er noen ildsjeler her som vil hjelpe til med å få i gang dette
verticalescape Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Jeg er selvsagt med, og har vært medlem i tre år
D.C.V Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Da har jeg meldt meg inn i BMWCCN Og nå tror jeg vi mangler 3-4 underskrifter for og være halvveis
Steffan C Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Utrolig bra tiltak, og all honnør til D.C.V for engasjement Håper og tror at dette er noe som vil bli populært. Så da er det bare for dere "der oppe" og dra igang pussetreff, filmkvelder, kjøreturer & felleskjøringer til treff. Alltid morro å treffe folk med samme interesse i RL .
D.C.V Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Det er det som er poenget Noe sosialt som vi kan dra i gang, men siden det er helg er det noe laber tilbakemeling..
///MoePower Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Kom igjen folkens, dette klarer vi vel å få til gjør vi ikke?
Dan Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg kan godt skrive på dersom dere mangler underskrifter, selv om jeg tilhører feil fylke....hehe. Flott tiltak folkens. Hilsen medlem 5962 i BMWCCN avd. Nordland.
verticalescape Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Skal vi prøve å møtes en gang neste uke? Detter skulle vi virkelig klart å fådd til, føler det ganske bortkastet å være medlem i BMWCCN når man aldri møter på andre medlemmer, eller treff for den saks skyld. Hadde vi fått til BMWCCN troms, så hadde det vært gøy å fådd til litt samkjøring med Nordland, felleskjøring ned til ACR høres gøy ut, kolonne med masse bmw`er
Viperz Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 dette har jeg ventet lenge på, jeg er klart med har og meldt meg inn i BMWCCN
D.C.V Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 Nå har jeg fått meldt inn brodern så han er med Tanken er god Dan, men jeg tror det må være medlemmer fra Troms Vi må vel snart tenke på møtested og tidspunkt Så lenge vi er minimum 10stk så kan vi arrangere et møte, men da må det være garantert at de som sier ja møter opp Nå er vi vel neste halvveis i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå