Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Da ser det endelig ut til at vi kan få til en klubb her i Troms :) Men det innebærer 10 underskrifter fra BMWCCN medlemmer, så må vi holde et oppstartmøte der vi velger et interimstyre på 3 personer..

Håper det er noen ildsjeler her som vil hjelpe til med å få i gang dette :)

Skrevet

Utrolig bra tiltak, og all honnør til D.C.V for engasjement :applause:

Håper og tror at dette er noe som vil bli populært. Så da er det bare for dere "der oppe" og dra igang pussetreff, filmkvelder, kjøreturer & felleskjøringer til treff. Alltid morro å treffe folk med samme interesse i RL :D .

Skrevet

Jeg kan godt skrive på dersom dere mangler underskrifter, selv om jeg tilhører feil fylke....hehe.

Flott tiltak folkens.

Hilsen medlem 5962 i BMWCCN avd. Nordland.

Skrevet

Skal vi prøve å møtes en gang neste uke?

Detter skulle vi virkelig klart å fådd til, føler det ganske bortkastet å være medlem i BMWCCN når man aldri møter på andre medlemmer,

eller treff for den saks skyld.

Hadde vi fått til BMWCCN troms, så hadde det vært gøy å fådd til litt samkjøring med Nordland, felleskjøring ned til ACR høres gøy ut,

kolonne med masse bmw`er :love:

Skrevet

Nå har jeg fått meldt inn brodern så han er med ;) Tanken er god Dan, men jeg tror det må være medlemmer fra Troms :)

Vi må vel snart tenke på møtested og tidspunkt :)

Så lenge vi er minimum 10stk så kan vi arrangere et møte, men da må det være garantert at de som sier ja møter opp :)

Nå er vi vel neste halvveis i mål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...