///MoePower Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg er med på felleskjøring med treff til/på ACR neste år! Har lenge hatt lyst til å dra dit, så kanskje dette er en mulighet for å gjennomføre det?
verticalescape Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Jeg er også med, vet godt hvor gøy det er å farte rundt banen der
D.C.V Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Her er noen ord som jeg har skrevet på BMWCCN sine sider BMWCCN Avd. Troms Hei Det har kommet for mine ører at det er flere som har tatt kontakt med hovedstyret som har noen spørmål angående BMWCCN Avdeling Troms. Vi hadde ett treff i midt-troms den 23.08 og da ble styret for avdelingen valgt. Det er allerede avgjort at neste treff blir den 04.10 på samme plass, da det ligger veldig sentralt i Troms fylke og vi håper på enda bedre oppmøte enn sist gang. Alle store og små BMW-entusiaster er hjertlig velkommen. Hvis noen har splørsmål agående dette så spør gjerne her eller ta kontakt på: Dan Ch. Varvik: 99543987 eller Thomas Nylund: 90850000 Mvh Dan Christer Varvik Link
///MoePower Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Hvordan går det her egentlig, er vi i boks? Jeg har fått medlemsbeviset mitt fra BMWCCN nå, så nå kan også jeg skrive under på den listen hvis den ikke er sendt inn allerede og/eller at det eventuelt trengs flere underskrifter.
D.C.V Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Hvis du kommer på treffet så vil jeg gjerne at du skriver under Men husk medlemsnr ditt
tmice Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Jeg er med på felleskjøring med treff til/på ACR neste år! Har lenge hatt lyst til å dra dit, så kanskje dette er en mulighet for å gjennomføre det? Det høres jo bra ut, må vel ha en egen "camp" plass også...
D.C.V Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Regner med at det blir i klubbsammenheng da blir vi nok å prøve å få til et samarbeid med klubben Nordland slik at det kun er bimmers på banen
tmice Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Liten VITS i å ha 2 BMWCCN troms tråder... Vi bruker jo den som er størst da, der de fleste har skrevet inn o.l. Du får finne på noe annet å kalle tråden for!
D.C.V Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Liten VITS i å ha 2 BMWCCN troms tråder...Vi bruker jo den som er størst da, der de fleste har skrevet inn o.l. Du får finne på noe annet å kalle tråden for! Din tråd er treff tråd Min tråd handler om avdeling Troms og ikke så mye annet
tmice Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Det er vel det samme... alt ligger jo der, bedre med en egen tråd for f.eks styret...
///MoePower Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Ser ikke problemet med å hold øye med begge trådene jeg. De har jo tross alt 2 forskjellige temaer, så det blir mer oversiktlig sånn.
tmice Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Nei det kan godt være at man kan ha 2, det er jo bare at det ser helt IDIOTISK ut på tråden Annet bil-& motorprat. Det står jo alt på den andre også... Da ber jeg heller admin å slette den andre tråden, for det er IKKE bruk for 2 tråder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå