Gå til innhold

Bremse/skryte papir S50B30


Anbefalte innlegg

Her er bremsepapiret på M3en min for de som finner dette interesant. Dette er effekt på svinghjulet og ikke ut på hjula.

Har datasprut med vanos styring, carbonbox, 2x2,5" eksos uten kat og med X rør, originale kammer og dyser. Turtallsperre på 7500.

wzyn3aen2bi7pos6sfaf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, ser intresant ut dette.. noe som jeg har tenkt å gjøre lenge nå.

regner med at det er 3.0l 286hk?

bruker du fortsatt luftmenge måler på carbon boksen?

hva slags datasprut bruker du og hos hvem har du bremset dette?

jeg har 3,2l 321hk, tutall sperra på 8000. har sperra vanosen og gjort et eller annet med orginal motorstyringen av forrige eier.

min nye plan carbonboks + sprut + bremse den på e85 og få mest mulig ut av orginal motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, ser intresant ut dette.. noe som jeg har tenkt å gjøre lenge nå.

regner med at det er 3.0l 286hk?

bruker du fortsatt luftmenge måler på carbon boksen?

hva slags datasprut bruker du og hos hvem har du bremset dette?

jeg har 3,2l 321hk, tutall sperra på 8000. har sperra vanosen og gjort et eller annet med orginal motorstyringen av forrige eier.

min nye plan carbonboks + sprut + bremse den på e85 og få mest mulig ut av orginal motor.

Er e36'n din også m3? Har du noen bilder av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, ser intresant ut dette.. noe som jeg har tenkt å gjøre lenge nå.

regner med at det er 3.0l 286hk?

bruker du fortsatt luftmenge måler på carbon boksen?

hva slags datasprut bruker du og hos hvem har du bremset dette?

jeg har 3,2l 321hk, tutall sperra på 8000. har sperra vanosen og gjort et eller annet med orginal motorstyringen av forrige eier.

min nye plan carbonboks + sprut + bremse den på e85 og få mest mulig ut av orginal motor.

Er e36'n din også m3? Har du noen bilder av den?

det ligger på tråden min. det er ikke min tråd her, så vil ikke legge inn her 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt dette nei. Men er ikke 16hk ekstra litt "lite" med tanke på mods? Eller, motoren er jo en del år gammel så har vel kanskje tapt seg litt der også hehe Men hadde ikke sagt nei akkurat.

Får vi bilder av udyret det står oppi også? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fine tall Øyvind.L :) . Er det ca. 15% man regner i tap ut på hjula?

Det er vel 12-15% de regner ja.

heisann, ser intresant ut dette.. noe som jeg har tenkt å gjøre lenge nå.

regner med at det er 3.0l 286hk?

bruker du fortsatt luftmenge måler på carbon boksen?

hva slags datasprut bruker du og hos hvem har du bremset dette?

jeg har 3,2l 321hk, tutall sperra på 8000. har sperra vanosen og gjort et eller annet med orginal motorstyringen av forrige eier.

min nye plan carbonboks + sprut + bremse den på e85 og få mest mulig ut av orginal motor.

Stemmer, det er en 3.0 286hk.

Jeg har Motec M800 sprut. Var TEF Racing som mappet og monterte.

Kjører uten LMM og lamda. LMM bremser bare luftstrømmen.

Ikke dumt dette nei. Men er ikke 16hk ekstra litt "lite" med tanke på mods? Eller, motoren er jo en del år gammel så har vel kanskje tapt seg litt der også hehe Men hadde ikke sagt nei akkurat.

Får vi bilder av udyret det står oppi også?

Den ble målt til 283hk før sprutet ble montert. Da hadde den bare 1 lamda tilkoblet og TPSen fusket. Synes det var bra jeg.

En carbonboks på original motor hjelper ingenting, det er bare lyden som blir rå. Å fjerne kat hjelper på bunndraget og ikke på toppeffekten.

Ligger bilde av den under posten "Hvem har fineste bilen på bimmer" eller noe.. Gidder ikke finne linken.. Er en svart E30M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...