Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at det skal være mulig å sette inn turteller i 316i, er dette en vanskelig operasjon? Noen som vet noen plasser det finnes en guide på dette? Eller er det noen som kan gi en enkel forklaring på dette.. :)

Skrevet

Du kan jo finne prøve å finne 318is instrumentpanel. Eller tyskimporterte biler pleier å ha turteller, prøv å skaffe noe sånt. Opphuggere er din beste venn, sier bare jeg... :-)

Vet ikke om hvordan det er å bytte ut klokka med turteller, men det du kan gjøre er jo å skaffe et instrumentpanel med turteller, for så å skifte ut speedometer klokka fra ditt i.p. til turteller i.p, da får du jo km standen med deg. Trur jeg hvis jeg ikke tar helt feil.. Det må du vel ha fra 4'rer E30 trur jeg. Som sagt ikke helt sikker:-k

Skrevet

tror muligens det er forskjell på pre- og facelift, men skal ikke si dette for sikkert. Men du kan bruke instrumentpanel fra en 318i da du må ha fra en som har samme antall sylindere.

Skrevet

Må ikke ha fra 4-sylindret motor - holder med å skifte kodestikkeren som sitter bakpå. Den angir til instrumentet om den sitter i en bil med 4- eller 6-sylindret motor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...