jelpoole Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 hei vurderer å sette inn et anlegg i e30n... er ikke helt sikker på om jeg skal ha basskasse bak, men skal hvertfall ha nye høytalere i dør og hattehylle. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Prisklasse? Høgtalerstørrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 tenkte å ha no 4" foran og 6,5" eller 6x9" i hattehylla... litt usikker på basskasse enda, men blir nok til at jeg kjøper to 10" bør ikke bli for dyrt, men skal ikke ha noe søppel heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Anbefaler deg enkelt og greit å gå inn på: www.bassbrothers.no De holder til i fosnavåg, møre og romsdal, de har pakkeløsninger som ikkje koster skjorta og som faktisk er bra varer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 noen tips: for det første, ikke kjøp 6x9 utformingen som er på det er langt ifra optimalt. kjøp heller 6" da. og høytalere bør ikke plasseres i hattehylla, i allefall ikke viss det skal sub baki, å i en så liten bil som e30, så ville jeg kjøpt bra frontsett, bra spiller, en monoblokk til sub i bagasjen, og en forsterker til frontsystemet viss du vil bruke såpass med penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 hmm er jo alt noen gamle 6" baki da, men disse skal ut fordi de låter bæsj... vi jo da bli to hull ned i bagasjerommet.... dette hjelper jo på luft hvis jeg har porta kasse, men det ser jo stygt ut. Kan du anbefale noen høyttalere og steder å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 www.megabillig.com Der kan det jo hende du finner noe bra til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 fant ei pakke jeg trur er ok... noen som har prøvd noe av dette? http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=782 (veit forresten at Focal er ok ;D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Det frontsettet der vill ikke passe direkte inni hulla desverre... Innstallerte Infinity Kappa 52.7 i min igår, veldig grei lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 trur dere kassa vil passe i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 hvor mye kr skal du bruke? jeg har et ubrukt anlegg ligende med 5.1/4 frontsett 3veis- 6x9 3veis 1 12" 5kanalsforsterker. 4000kr ligger anonse på annet selges med bilder. har også 2x10" i kasse dynabel med dynabel monoblokk. ubrukt har også en 4 kanaler som er ubetydlig brukt kan sette sammen en pakke med frontsett 6x9.dynabel sterkeren og 10"ere med kassa usiker på pris du vil nokk få rimelig bra lyd i en e30 for en grei penge med begge disse setta. ta kontakt på pm ved intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 gå på bilradiospes.no der finner du mye bra til en god pris. anbefaler deg til å legge i litt penger når du først skal ha anlegg. anefaler noen rockford t1 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 kjør 5,25"framme, kjøpt nye 6" og sett i hattehylla, eller kjøp ny hattehylle, fjern luka i veggen bak baksetet, så får du mye bedre lyd inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå