Torek Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Hvilket frontsett passer i min 2-dørs E30 uten å måtte modifisere noe som helst? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 E30 Front 1" og 5.25", Bak 1" og 5.25" Sakset fra denne tråden ; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Kjempe! Takker Edit: Vil disse høyttalerne passe, eller er de for dype? Polk Audio db-5251 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Mine infinity kappa 5.25 passa iallefall fint i dybden, bare så kjedelig at de stikker litt langt ut pga diskanten, så får ikke dekselet uttenpå til å sitte perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Mine infinity kappa 5.25 passa iallefall fint i dybden, bare så kjedelig at de stikker litt langt ut pga diskanten, så får ikke dekselet uttenpå til å sitte perfekt.. Det høres som du har coaxial høytalere? Man bør jo definitvt ha komponentsett i denne typen bil, for å bra lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Mine infinity kappa 5.25 passa iallefall fint i dybden, bare så kjedelig at de stikker litt langt ut pga diskanten, så får ikke dekselet uttenpå til å sitte perfekt.. Hvor dype er de da? Det må da finnes noe på dette forumet som har montert og erstattet originalhøyttalerne mot noe nyere og bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 eltek.no sykt bra høyttalersett til en fornuftig pris. har selv hatt peerless resolution komponent sett med 5,25'' foran + 2stk 1'' som jeg satte fast i A-stolpen, og brukte en dynabel 4kanals forsterker til den som jeg hadde baki, samt jeg kjørte monoblokk og sub'er baki da. blei pervers lyd og anlegget kosta meg totalt 8k=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kjempe! Takker Edit: Vil disse høyttalerne passe, eller er de for dype? Polk Audio db-5251 Sjekka i dag...disse skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 eltek.nosykt bra høyttalersett til en fornuftig pris. har selv hatt peerless resolution komponent sett med 5,25'' foran + 2stk 1'' som jeg satte fast i A-stolpen, og brukte en dynabel 4kanals forsterker til den som jeg hadde baki, samt jeg kjørte monoblokk og sub'er baki da. blei pervers lyd og anlegget kosta meg totalt 8k=) Jasså.. Skal sjekke ut der nå Kjempe! Takker Edit: Vil disse høyttalerne passe, eller er de for dype? Polk Audio db-5251 Sjekka i dag...disse skal gå Flott! ..og forresten, det er viktig at jeg får på plass plastikkdekselet etter jeg har montert dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Flott! ..og forresten, det er viktig at jeg får på plass plastikkdekselet etter jeg har montert dem Selvfølgelig! Men...jeg mistenker han kompisen ovenfor her snakker om coaxial høytalere...og ikke komponentsett slik vi snakker om Mellomtonebassen på ett komponentsett har ikke en diskant stikkende ut midt i baffelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå