Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naa faatt paa bak potta men er ikke helt fOr nOyd med lyden syntes ikke det var saa veldig mye forskjell litt er det jo men ikke det jeg hadde forventa, kan det vere noe annet som maa byttes for aa faa mere ut a den ? det er jo jevli med potter under denna bilen

bak potte mellom potte aa front potte elns vil det hjelpe aa fjerne noen a disse ?

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det vil bli mer støy om du fjerner pottene ja, men kan bli for mye av det gode også. Hvis du for eksempel setter på grenrør og konfilter vil dette også kunne hjelpe litt på lyden.

Skrevet

Du får vel kjøpt et såkalt "Soundrohr" fra Eisenmann, mener jeg. Skal hjelpe til å gi litt mer lyd.

Dessuten kommer de fleste Eisenmann potter med to "lydalternativer" etter det jeg har forstått; Sport og Race, der Race har den hissigste lyden.

Skrevet

Jeg har Supersprint rør fra grenrør til bakpotta, der har jeg Sebring. Kompis av meg har montert samme Kit'et på sin 328i :P Har forresten KN Filter og. Er bare Groomlyd!!!

Skrevet

problemet mitt er bare at i det jeg bestilte bakpotta, maatte jeg se om jeg hadde et eller 2 rOr bak til potta, jeg hadde et, men vist jeg fjerner mellom potta er det 2 rOr saa da har jeg jo et lite problem jeg maa jo ha et sound rOr som kan ta i mot 2 rOr og saa gaa over i et. eller ?

Skrevet

Tror lyden kommer litt bedre frem etterhvert som du får kjørt litt. Så ville kjørt med det sånn en stund og sett om det ble bedre. Skal jo ikke bråke så fælt heller vel?

Skrevet

sant det skal jo ikke braake saa vanvittig men litt skal det jo men jeg maa jo se det ann litt ja :)

Skal snakke med de paa motortecknik om det med sound rOr'et om de har et med dobbelt inntak aa enkelt utgang :)

Skrevet

Kjøp det her over, så får du en remap fra ess uten lambda 2, grenrør og K&N filter, så skal du se at du klarer og holde naboene våkne om natta når du kjører forbi :D

Foresten, har du ikke norskt tastatur??

Skrevet

Ok, da skjønner jeg:)

Det er super sprint som det er bilde av. Fås vel hos felgimport.no husker jeg ikke feil.

Skrevet
Har erfaring med at Eisenmann pottene må kjøres inn/brennes inn. Mer lyd kommer etterhvert 8)

Ser det er mange som nevner det mulig jeg bare skal ha det ei stund aa sjekke det :) merker det lukter en del svidd saa det er mulig det blir bedre med tia.

men skader ikke aa lete etter alternativer ;)

Skrevet

Det blir mer lyd etterhvert, men eisenmann er overraskende stille på sekserne. På firerne er det bråk. :)

Egentlig fint, stille og rolig ved vanlig kjøring; tøff lyd ved pådrag uten å være helt 200sx... :wink:

Skrevet

Har akkurat kjørt inn mitt og det er STOR forskjell etter noen km.. Lyden er hærlig på pådrag..

Og skal vel ikke være SÅÅ mye lyd.. En kompis av meg har Eisenmann på si 523, og mi si jeg blir helt rar i hodet av ressonansen når du sitter baki.. Får dotter i ørene hele tida..

Hadde Scorpion før, og det var jo helt forjævli på lang kjøring.. Det jeg har nå er helt hærlig.. Hører det ikke så godt inni bilen, men blir bedre når man drar på.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...