knut_olestad Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Da ringer man PPF og bestiller forsterka pakning
K Landre Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Blir bra dette tenker jeg! Du er heldig som har et komplett og bortimot strøkent skinninteriør også da, jeg mangel framstolene for at mitt skal være komplett.
Lokketor Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 det hadde vert rått med turbo men fant ikke noe olje retur på blokken ja er jo forsåvidt ganske sjeldent interiør, sjeldent de er i så bra stand motoren er forresten komt ut, legger ut bilder så fort som mulig.
Morty999 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 da er det nok bare byttet stempler.. uansett enkelt å borre opp for å få retur da..
Lokketor Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 girkassa løsnes før motoren kommer ut så går vi løs på motoren så var det bensintanken sin tur skitten eg jævli full av sand og endel trust OG tusen takk til cato for god hjelp
Lokketor Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 takk for det har lagt fuel cell til vurdering nå noen som har til salgs? hehe
Lokketor Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 jobber med å ta ned kardangen no, men prøver å finne ut kor eg kan plassere bukkene. noen forslag? mvh tor
///MoePower Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Jekkfester bak, bærebjelkene under eller eventuelt noe annet bærende under bilen bak. Er du i tvil så senker du bare bilen veldig forsiktig ned til å begynne med, og ser du at det du har bukken stående mot gir etter eller begynner å bule oppover må du bare stoppe og finne deg et nytt feste for bukkene
Lokketor Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 va dårlig med kanaler bak gitt, eller de er der men ser ikke serlige solide ut :/ får nok ta å prøve meg fram tenkte meg ned no etterpå å mekke litt
Lokketor Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 prosjektet selges nok i deler eller som prosjekt da jeg ikke har tid eller råd å fullføre det. motoren har fått på 745 manifoil og turbo sms meg på 95076440 dersom noen er intr. mvh tor
Lokketor Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 har rett og slett ikke råd eller tid har i tilleg nettop operert hånden så kan ikke gjøre noe vettig på noen mnd veldig syns for denne bilen hadde blitt rå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå