JE Motorsport Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Ford Taunus 1,6 Bravo i beige farge. Bilen er fullt kjørbar og alt av lys virker.Men handbrekk er def. og v.siderute kan ikke sveives opp/ned. Bilen har ikke all verdens kjøre-egenskaper, det meste har nok dratt litt på årene Bilen var EU-godkjent i 2005 , men har siden mer eller mindre stått rolig.Mener bilen er en 1985 modell og har nok sett sine beste dager Nytt batteri er satt inn i 2008,samt ny viftereim.Bilen har hatt en eldre eier i mange år, så ser grei ut innvendig Er nok ikke en bil som kan regnes å å bli brukt på offentlig vei. Men er morsom bil for en som vil ha noe å "leke" litt med.Starter uten problemer og har vært kjørt litt i det siste. PS:har kun piggdekk til bilen, disse sitter på originalfelgene og er i meget god stand. Selges for høystbydende over xxxx,-kr
Werther Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Lov meg at du ikke skroter denne. Disse Taunusene er grisetøffe i 2-dørs. Så jo pen ut på bildet, men uttrykket "pen langt ifra, men langt ifra pen" er kanskje passende her? Hadde jeg bare hatt garasjeplass til den, blir ikke bedre av at jeg kjøper den og setter den utendørs. Skulle vært på eu i fjor da? Mye rust?
JE Motorsport Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 Er ikke så helgærnt med rust, i alle fall ikke noen utvendige rusthull.(men litt brun noen steder!) Usikker under, da jeg ikke har vært under den noen gang. Men den begynner å bli "litt" gammel, så noe må vel regnes. Tror nok at diverse foringer bør byttes, men ikke noe must hvis den ikke skal reges. Bilen har ikke skilter og har ikke hatt det siden høst 2005, så årsavgift er ikke betalt etter det selvfølgelig. Hvis ingen vil kjøpe bilen for xxxx,-kr, så blir den ikke skrotet. Da skal jeg heller ha den for morro selv Bilen befinner seg i Oslo nå.
JE Motorsport Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Skrevet Juni 13, 2008 Fortsatt for salg, men nå desverre uten v.siderute foran(førerdør) når noen var missunelig på denne flotte doningen og måte vise hvor "tøffe"(les:idioter) de var med å knuse ruta
JE Motorsport Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Da er bilen solgt til en heldig mann fra Verdalen,sikkert lotto-millionær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå