Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Lufter denne for salg... Bmw e30 86mod med M50 motor med turbo. ca 300hk Morsom bil som går godt. Km: 150 000 Nylig eu godkjent. -Chip -Større Dyser -Senket -535 Diff -Slissede og borret skiver Foran -17' alu felger Bilen er godt holdt. utrolig lite rust! Bilen er lakka opp for ca 1.5 år siden. fargen er Grønn. Styling front framma og bak. lakert svart samt panser. Innvendig er den grei. fører stol er slitt (mtech2) Noe små pirk er det jo. gammel bil.. Ikke godkjent! Bud ønskes! Selges pga Opppussing i hjemmet:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Ja, hva er prisantydning? Har du flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 greit å komme med info om motor og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Prisantydning? Usikker. rundt 60.. Bud Ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Ja, hva er prisantydning?Har du flere bilder? Desverre. har ikke kamara akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Har du nettopp kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 greit å komme med info om motor og Jeg er usikker på hva som er gjort med motoren. men det er ikke jalla til detta. det er bygd riktig. akkurat nå så lader den 0.6 Byttet dyser og den er chippet etter turbo oppsett. eneste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Har du nettopp kjøpt denne? Jepp. handlet den og en annen. så fikk jeg noen VELDIG dyre elektrikker regninger og snekker regninger. så Jeg må selge. har ikke lyst. for den er utrolig moro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 en jeg kjenner som bygde denne. og det er en 85 mod. hvorfor er den begjært avregistrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 en jeg kjenner som bygde denne. og det er en 85 mod. hvorfor er den begjært avregistrert? hvor står det at den er begjært avregistrert? de står ikke gokjent om det er de du mener, og med det mener han sikkert ikke gokjent med motor og turbo vil jeg tro, i og med at de står NYLIG EUOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 en jeg kjenner som bygde denne. og det er en 85 mod. hvorfor er den begjært avregistrert? hvor står det at den er begjært avregistrert? de står ikke gokjent om det er de du mener, og med det mener han sikkert ikke gokjent med motor og turbo vil jeg tro, i og med at de står NYLIG EUOK. sjekket på vegvesen sine sider og der sto det at den er begjært avreg. 13.5.08. der sto det også at det var en 85 mod og ikke 86 som i annonsen. og eu ok sist ut ifra vegvesen sine sider er i 2007 høst\vinter og neste eu i 2009. derfor jeg lurer på hvorfor den er begjært avreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Det er pga forrige eier betalte aldri omreg på den. da blir det begjært avreg på den. har levet salgsmld jeg. så det skal vær iorden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 har du noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg