Gå til innhold

Bmw e30 325 Turbo Selges

Prodigt
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter denne for salg...

Bmw e30 86mod med M50 motor med turbo. ca 300hk

Morsom bil som går godt. Km: 150 000

Nylig eu godkjent.

-Chip

-Større Dyser

-Senket

-535 Diff

-Slissede og borret skiver Foran

-17' alu felger

Bilen er godt holdt. utrolig lite rust! Bilen er lakka opp for ca 1.5 år siden. fargen er Grønn. Styling front framma og bak. lakert svart samt panser.

Innvendig er den grei. fører stol er slitt (mtech2)

Noe små pirk er det jo. gammel bil..

Ikke godkjent!

Bud ønskes!

Selges pga Opppussing i hjemmet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greit å komme med info om motor og

Jeg er usikker på hva som er gjort med motoren. men det er ikke jalla til detta. det er bygd riktig. akkurat nå så lader den 0.6

Byttet dyser og den er chippet etter turbo oppsett.

eneste jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner som bygde denne. og det er en 85 mod. hvorfor er den begjært avregistrert?

hvor står det at den er begjært avregistrert? de står ikke gokjent om det er de du mener, og med det mener han sikkert ikke gokjent med motor og turbo vil jeg tro, i og med at de står NYLIG EUOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner som bygde denne. og det er en 85 mod. hvorfor er den begjært avregistrert?

hvor står det at den er begjært avregistrert? de står ikke gokjent om det er de du mener, og med det mener han sikkert ikke gokjent med motor og turbo vil jeg tro, i og med at de står NYLIG EUOK.

sjekket på vegvesen sine sider og der sto det at den er begjært avreg. 13.5.08. der sto det også at det var en 85 mod og ikke 86 som i annonsen. og eu ok sist ut ifra vegvesen sine sider er i 2007 høst\vinter og neste eu i 2009. derfor jeg lurer på hvorfor den er begjært avreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...