Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle senke bilen min en 318is -93mod, og ringte inn å bestilte deler hos GS. fikk senkesett en uke senere, type supersport 60/30mm.

Gikk fint på bak, men foran så passa ikke demperne inn i topplageret.

Tok med meg fjørbein, gammelt og nytt og reiste inn til GS, og fikk da konstatert at min bil hadde gamle typen topplager, og jeg måtte kjøpe nye topplagre til nye typen e36. det gjorde jeg.. det måtte selvfølgelig bestilles..

Fikk pakken halvannen uke senere, og da har dem ikke sendt med fjørskåla! KUN topplageret og en haug med skiver... skulle tro di ansatte på GS hadde såpass peil at dem sendte med fjørskål i tillegg!

har prøvd å dele topplageret fra fjørskåla på det gamle topplageret, men uten hell... noen som har tips, eller må jeg betsille nok en pakke fra GS? ble ett mye dyrere senkesett enn ventet!!!

Skrevet

Har ikke handlet hos GS etter at jeg i fjor sommer leverte smørbrødliste med 11 siffrede nr på deler, stk, og pris, for montering av M-tech skjørt på E34.

Selvfølgelig stemte ikke antall på noe nesten og i "nøden" ringte jeg Strandveien som hadde delene på lager og til HALV pris :lol:

Skrevet

kjenner til problemet.

Trodde jeg hadde ordnet meg med billig senkesett, men måtte ut med 3000kr ekstra i nye topplager osv fordi jeg hadde nyetypen (trengte gamle). DVS jeg har deler liggende du kan kjøpe om du er intressert:)

Skrevet

ADIOS: ligger skålene i hovsherad? kunne du spurt broderen din om han kunne funnet dem, så henter jeg dem imorgen kveld! tror det kun er di skålene jeg trenger.

men er det slik med nye type topplager at mutteren oppi fjørtårnet, som sitter på toppen av demper, at den kun hviler på en skive rett oppå kulelageret? bilr ikke det stor belastning på dette kulelageret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...