ktm_forever Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 skulle slette intrvallene til servicene. tok å jora nr 7 å når jeg var ferdig ville ikke bilen starte:( alt klikker bare når jeg vrir på tenningen....skjer ikje ng med starter el ng:( noen som vet noe om dette???
ktm_forever Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 batterie er helt fint.det skal ikke blinke i alt av lys å klikke e vildnsjy når jeg prøver å starte
ktm_forever Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 sjekket sikringene men vet ikke vordan jeg sjekker relene hehe..
BreitBau Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Nei det skal ikke blinke i lysene når du starter.. Men som regel, når starteren ikke går, det blinker i lys og bare kommer ett klikk, så er det batteriet som er tomt.. Men om du har sjekka det, så blir det litt værre.. Tror nesten du skal ta deg en nærmere titt på hjernen.. Er jo den du har "kødda med" når du gjør det der..
osjaavik Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg veit at hver gang når bilen til kompisen min(318i e46) har gått tom for strøm, så kommer det sånne klikkelyder du nevner(klikker jevnt) når han prøver å starte den.
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg veit at hver gang når bilen til kompisen min(318i e46) har gått tom for strøm, så kommer det sånne klikkelyder du nevner(klikker jevnt) når han prøver å starte den. Veit det er slik når batteriet er tomt.. Venter spent på å høre hva som er løsningen;)
vetu03 Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Prøvd å ta av polen på batteriet litt da? Og se om den vil da? Hehe, tenkte å ta den metoden der selv, men fikk de heller til å ta det på verkstedet sammen med eu kontrollen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå