///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 husker ikke hvor jeg fant det den er grei martin... men jeg har ikk fått spørsmål om å lagre deg enda?
Sweet_Protec Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Jeg drive rå lsaster ned spillet gleder meg til å få prøve ser sikkelig kult ut hehe håper jeg får det til å fungere da
Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg vil også være med. Ingen ekspert, men spiller for gøy. Hvordan kan jeg spille sammen med dere?
Bmw4life Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 må bare legge denne i listen min så jeg kan laste en anna gang
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Bare å fortelle meg hvordan? Jeg er med! hehe du har instalert spillet og lasten ned hamachi? da er det ikke verre enn å spørre om noen har server, og hvis noen har, så skriver du inn vedkommendes ip inne på spillet på "local internet" på spillet da kommer det opp en server, med det navnet og spill i vei ganske simpelt står vel nøye forklart på framsia btw!
Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Har ikke "hamachi", men har spillt på nettet et par ganger! Trenger jeg dette hamaci greiene for å spille med dere?
maurtin Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 ja, for at de kan lage en egen server for bimmers;)
Søreng Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Sånn, da er det lastet ned og installert.. Noen som er med da så jeg og evt andre som har lest dette kan prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå