Gå til innhold

OZ ceres 17" noen som vil bytte?


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

var jo fine felger, men jeg er mer interisert noe bbs kopi eller lignende :wink:

foresten tøff bil også :wink: mye er det i den med turbo?

Da får du ikke selge felgene med engang, meget interessert i de. Må bare tenke på det utover uka da motor er første pri!

takktakk :) nesj, 250hk kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var jo fine felger, men jeg er mer interisert noe bbs kopi eller lignende :wink:

foresten tøff bil også :wink: mye er det i den med turbo?

Da får du ikke selge felgene med engang, meget interessert i de. Må bare tenke på det utover uka da motor er første pri!

takktakk :) nesj, 250hk kanskje...

skjønner :wink: har vel ingen som er interisert enda så er ikke noe problem det, har heller ikke helt bestemt meg enda, men går de for rett pris selger jeg :wink:

høres bra ut, du for ta den en tur til gjøvek da vett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo fine felger, men jeg er mer interisert noe bbs kopi eller lignende :wink:

foresten tøff bil også :wink: mye er det i den med turbo?

Da får du ikke selge felgene med engang, meget interessert i de. Må bare tenke på det utover uka da motor er første pri!

takktakk :) nesj, 250hk kanskje...

skjønner :wink: har vel ingen som er interisert enda så er ikke noe problem det, har heller ikke helt bestemt meg enda, men går de for rett pris selger jeg :wink:

høres bra ut, du for ta den en tur til gjøvek da vett :)

Du får iallfall ikke selge før du sier ifra til meg ;) hehe

Ja, kommer nok til gjøvik etterhvert, må bare skru litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo fine felger, men jeg er mer interisert noe bbs kopi eller lignende :wink:

foresten tøff bil også :wink: mye er det i den med turbo?

Da får du ikke selge felgene med engang, meget interessert i de. Må bare tenke på det utover uka da motor er første pri!

takktakk :) nesj, 250hk kanskje...

skjønner :wink: har vel ingen som er interisert enda så er ikke noe problem det, har heller ikke helt bestemt meg enda, men går de for rett pris selger jeg :wink:

høres bra ut, du for ta den en tur til gjøvek da vett :)

Du får iallfall ikke selge før du sier ifra til meg ;) hehe

Ja, kommer nok til gjøvik etterhvert, må bare skru litt :D

skal love og si fra før jeg selger :wink:

det blir bra vett, du kjenner sikkert igjen bilen min vis jeg har felga enda når du kommer hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen 17 motorsport felger med helt nye sommerdekk. sommerdekkene er ikke kjørt i det hele tatt.

bytte rent mot dine?

for bilder av felgene se på salgstråden om min 318i stv. veldig interessert i å bytte med deg.

åssen er felga i stand og slikt? er jo fine felger da men har mest lyst på noe lignende BBS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på BBS felger ja, men jeg bruker litt tid på og finne noe jeg liker , fått bud på felga nå på 4000 tusen, men siden jeg ikke er sikker enda så vil jeg vente og se om jeg får noen høyere bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...