mrbatnes Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 skiftet plugger i går på 320'en, og merka da at gamlepluggene var full i olje.. spurte en fyr jeg kjenner og han sa at det var mest sannsynlig coilene som lak, de skulle være fyllt med olje. har dette noe betydning at de lekker? skjønner selfølgelig at oljen er der for en grunn, men har ikke merket noe forskjell på motoren liksom..
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Coil fylt med olje? Neida Mister.. Er toppdekselpakningene dine som er gåene.. Er noe stress å bytte...
mrbatnes Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Coil fylt med olje? Neida Mister.. Er toppdekselpakningene dine som er gåene.. Er noe stress å bytte... ja skjønte ikke helt hvorfor i F de skulle være olje i coilene liksom så det var pakningen jeg med tenkte på først.. men han hadde visst byttet det samme på sin bil så jeg vet ikke.. lite gira på å skifte topdekselpakning
Eksos Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Er null problem å bytte den pakninga, bestemor hadde klart det Enda enklerre på min..
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Hehe.. Olje i coilen? Tjah.. Kan jo være.. Har ikke snøring på hva som er inni coilen, men i hvertfall så er det en spole og litt ledninger og noe greier.. Om det må ligge i olje har jeg aldri hørt om Uansett.. Du lukter vel om det er motorolje det er snakk om Litt bensin/eksos lukt.. Og gjerne litt svart.. Toppdekselpakningen er jo lett å skifte.. Er vel en 10-12 skruer rundt der og deretter bare å løfte det av.. Smør inn nye pakningene med ett lite lag olje og monter de på igjen;) Lett som en plett..
bård Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Coiler som lekker olje var nytt.. Som teddysen sier, er toppdekselpakningen som er sliten rundt plugghullene. Er jo en smal sak og bytte hvis du ikke har 10 tommeltotter:) Er gjort på under en time og orginal pakning koster vel ca 5-600kr.
bård Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 De er ikke like, denne er i gummi (m20 er vel ikke i gummi?)+ to pakninger som sitter rundt 3 og 3 plugghull(de som er gåene i dette tilfellet)
mrbatnes Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 hmm.. ringer BMW verksted jeg og hører dette skal jeg finne utav hehe. pakninga er en smal sak å skifte ja heldigvis
Hansh Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Er da klart det skal være olje i coilene for å sikre en jevn og glatt spenning!
mrbatnes Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Er da klart det skal være olje i koilene for å sikre en jevn og glatt spenning! ja må jo glatte ut sinus kurven såklart
ehrnst Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 mange coiler er oljekjølt men M50 har jo en coil pr syl. så de mener jeg er tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå