-Roger- Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg har en 2001 mod 320d touring med manuell gir og ganske godt utstyrt! Men av og til kunne jeg tenkt meg og bytte i e39 pga plassen sin del... Har dessverre ikke bilder av bilen pga ny pc Skal selvfølgelig skaffe bilder hvis det er interresse! Bilen har: - Topasblå metallic - lakkerte dørhåndtak - xenon - multifunksjonsratt - delskinn - sportsinteriør - nye type sportsratt (Skinn) - børstet alu interiørlister - klima - cd-spiller - cruise control - Chippet til 166 hk 350 nm Bilen har en km-stand på 202 000 men bærer ikke preg av å ha gått så langt.. Ingen klunkelyder i understell, eller risting i rattet osv... Veldig fast og fin i "Fesken" Alle servicer holdt. Siste var inspII MEN den må snart ha clutchbytte, nye dekk, og det er 2 plasser der klarlakk har flasset... (Ikke noe big deal, men bør jo nevnes) Jeg mener selv den bør være verdt 150 000 slik som den står. Hvis du har en e39 og heller vil ha e46 kan du gi meg en lyd... Men jeg vil helst ikke betale så mye i mellomlegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå